2019 szeptember - Bujo #19

Halihó!

Annak ellenére, hogy elég hamar sikerült elkészítenem a szeptemberi tervezőmet, a bejegyzés csúszott egy hónapot... Múltkor a művészellátóban vettem egy okkersárga ecsetfilcet, aminek nagyon megtetszett a színe, ezért a hónap színvilágát is e köré építettem. A meleg árnyalatú szürke, a "felhő" kék és a sötétbarna szerintem kimondottan jól összeillik az okkersárgával.

Míg a tervezőt elég hamar összeraktam, addig a borítóképpel elég sokat szenvedtem. A harmadik próbálkozásom lett beragasztva végül a bujoba, viszont ezzel sem vagyok maradéktalanul elégedett. A fejemben sokkal jobban össze tudtam rakni ezt a hőlégballonos tájképet, viszont megvalósítani nem igazán sikerült.

A havi tervező és a szokás követők maradtak az előző hónap stílusában, ez az elrendezés nagyon bejött. A matricákat pedig most kicsit jobban variáltam, mint eddig, de ez az egész hónapra jellemző, ugyanis nem sikerült túl sok olyan matricát találnom a készletemben, ami illet volna  színvilághoz, így pár szobanövényessel dobtam fel.

Csináltam blogos táblázatot és hagytam helyet jegyzetelni is, viszont a havi költségek helyett most inkább a havi terveimnek hagytam ki helyet. Bár ezek közül jó pár arra vonatkozott, hogy mit kell beszereznem ebben a hónapban. A napi feladatlistáknál is követtem az előző hónapokban szokásommá vált elrendezést: véletlenszerűen hagytam ki helyet a napoknak. A díszítést ennél a résznél is matricákkal és washi tap-ekkel oldottam meg.

Összességében a tervező része nagyon tetszik az őszies hangulata miatt, annak ellenére, hogy alapvetően nem szeretem a barnás színeket.






Tollak, filcek:

  • Crayola Supertips filcek - sötétbarna, meleg szürke
  • Sakura Koi ecsetfilc - Raw Umber, Light Sky Blue
  • Pilot G-2 fekete zselés toll (0.5 mm)
Matricák, washi tape-ek:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések