ILNP - Easy Street

Halihó!

Ma az ILNP Easy Street lakkjáról hoztam nektek rengeteg képet. A lakk tavasszal jelent meg, a fb-os lakkos csoportban pedig volt egy csoportos rendelés, amihez én is csatlakoztam. Így került másodmagával hozzám ez a lakk. 

Sajnos a rendelést megvámolták, ezért a 3 lakk, amit rendeltem átlagosan 4000 Ft-ra jött ki, valamint elég sokat is kellett rájuk várni, mert sokat ültek rajtuk a vámon. De szerintem megérte ezt a kis szenvedést, mert gyönyörűek a lakkok. Ezen kívül még a Full Moon-t és a The Magician-t vettem meg. 

A Colour Kissed Ultra Holos lakkok közé tartozik az Easy Street és a Full Moon, ami annyit jelent, hogy ezüst holo lakkba kevertek különböző shimmereket, az Easy Street-be élénkebb türkizkéket, míg a Full Moon-ba sötétebb, kicsit lilásabb kéket. A shimmer színén kívül semmiben nem térnek el egymástól és a kollekció többi tagjától.

Az ezüst holo alap miatt a fedése nem túl erős az Easy Street-nek, önmagában 3 réteg kell belőle. Viszont fedőlakként is használható, bár szerintem nem túl sötét alapon szebben mutat, mint például feketén. Én az Oriflame Royal Blue nevezetű lakkjára kentem egy rétegben, és így sokkal látványosabb volt a kék shimmer (sokkal jobban is tetszett fedőlakként, mint önmagában). Nagyon gyorsan szárad, az ecsete lapított és egyenesre vágott, könnyen lehet vele irányítani a lakkot. Maga lakk talán egy kicsit folyósabb, mint amihez szokva vagyok, de felvitelkor semmi problémám nem adódott vele. Mivel még nem szerepelt a blogon ILNP lakk, így még azt megjegyezném, hogy nagyon tetszik a lakk üvege, és a kupak is fantasztikus, a gumis borítás nem csak, hogy jól néz ki, de egyáltalán nem csúszkál a kezemben, sokkal jobban tudok vele lakkozni. :)

Árnyékban és napsütésben is készítettem képeket, sőt, mindkét esetben volt, hogy vakut is használtam. Bár a napfényben az a brutális csillogást sajnos a fényképezőgépem nem tudta elkapni, de még így is sikerült elkapni szerintem, hogy milyen szép ez a lakk. :)










Nektek melyik a kedvenc lakkotok az ILNP-től?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések