Easy Street újragondolva

Halihó!

Amikor felkentem az Easy Street-et, akkor iszonyatosan tetszett, viszont másfél nap után picikét már untam a látványt, így egy kis nyomdázással dobtam fel. 

Az összhatás jó lett, bár a gyűrűs és mutatóujjam nem igazán tetszett, sajnos nem sikerült úgy, ahogy a fejemben elképzeltem. Buborékos effektet szerettem volna, ezért a Pet'la Plate Feathers lemezéről választottam mintát. Először a Moyra SP 05 sötétkék lakkjával nyomdáztam, de nem igazán látszott, ezért a Barry M Silver Foil lakkjával is rányomdáztam ugyanazt a mintát, majd a Julcsi féle holo fedőlakkot kentem a körmeimre, hogy javítsak a helyzeten. A kisujjamra és a gyűrűsujjamra a MoYou Doodles 07-es nyomdalemezével és a Moyra sötétkék lakkjával nyomdáztam, a középső ujjamra pedig a MoYou Suki 18-as lemezéről választottam mintát.

Nem lett rossz, de a gyűrűs és a hüvelykujjamon is jobban nézett volna ki egy vékony körvonalas minta. :)


  

Flóra

Megjegyzések

  1. Ide is jelzem, h kurvajó. A gyűrűsujjad a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! ^^ Nekem is a gyűrűs ujjam tetszik a legjobban :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések