Elmúlt hetek szerzeményei - 2017 január

Halihó!

Januárban elég sok mindent vettem, így gondoltam, hogy egy bejegyzés keretein belül be is mutatnám őket, a véleményemmel együtt. Lehet, hogy néhány dolgot még decemberben vettem meg, már nem emlékszem pontosan, hogy mit mikor, de a termékek 90%-a biztosan, hogy januárban került hozzám. Viszont van pár olyan cucc is, amit nem tudtam lefényképezni, mert amikor a képeket készítettem az adott termék épp Veszprémben porosodott, illetve biztos van egy-két dolog, amiről teljes mértékben elfelejtkeztem. :P


Nagyon sok testápolási terméket sikerült beszereznem. Ezek közül az egyik a Balea érzékeny bőrre való testápolója, aminek az illatát nagyon megszerettem. Hasonló a Nivea krém illatához, nem túl tolakodó, visszafogott illata van. Magától a testápolótól nem vagyok elájulva, nem szívódik be gyorsan, hidratálni sem hidratál túl jól, de egynek elmegy. A Nivea krémtusfürdőjéért oda vagyok, főleg, mert imádom az illatát. Viszont emellett nagyon jól habzik, és azt vettem észre, hogy hidratál is valamennyire. Barátnőm is vett belőle múltkor, és Ő is teljesen oda van tőle. Az Alverde tonikja nem volt jó választás, mert iszonyatosan alkoholos az illata. Nem szeretem használni, új gazdát fogok neki keresni.

A képről hiányzik, de beszereztem egyet az Isana Forbidden Apple tusfürdőjéből is, aminek isteni finom almás-fahájas illata van. Mindenképpen nézzétek meg! Ezen felül Veszprémben elfogyott a samponom, balzsamom és hajvégápolóm, úgyhogy a szokásos Alverdéseket megvettem. 


Pótoltam az Yves Rocher-és arckrémemet és arcradíromat. Nem hiszem, hogy a közeljövőben le fogom cserélni őket. Vettem két YR hidratáló tonikot is. Sajnos kivonják őket a forgalomból, és így is vagy fél éve vadásztam rájuk, mire találtam utánpótlást. Azt nem tudom, hogy mihez fogok kezdeni, ha elfogynak, remélem fog a márka még csinálni tonikot, mert a micellás vizeket még mindig nem sikerült teljes mértékben megszeretnem. Plusz szerintem a tonik funkcióját nem is igazán tudják kiváltani.

Vettem még egy Douglas-os arctisztító kendőt, amit egyszerűen imádok. A sminkeltávolításban is hatékony, nem hagy maga után fura érzetet. Az anyaga is nagyon puha, de amiatt szeretem a legjobban, hogy jelenleg ezzel tudom a legkönnyebben eltávolítani a szempillaspirált a szememről. Gyorsabban megy vele, mint a kétfázisú lemosóval, vagy mint a micellás vízzel. Ráadásul a csomagolása is szuper, mert nem csak egy ragacsos teteje van, hanem egy műanyag tetőt raktak rá, így ha lezárjuk, akkor a kattanással biztosak lehetünk, hogy nem fognak kiszáradnia  kendők. :)


Megrendeltem ezt az Extreme Everlasting alapozót az Oriflame-től, szokás szerint a legvilágosabb árnyalatot. Sárgás tónusú, ami nem is lenne rossz, viszont életemben először állt elő az a helyzet, hogy túl világos az alapozó! Ez a Vanilla árnyalat egyébként. Valószínűleg el fogom tudni még így is használni, mert múltkor egy nyereményjátékon sikerült nyernem egy alapozót, ami pedig sötétebb, mint kellene. Egyébként tetszik a formulája, a fedése is jó, lehet, hogy majd kipróbálom belőle az eggyel sötétebb árnyalatot. Az essence matt rúzsai közül már régóta kinéztem magamnak az It's a statement árnyaltot, de csak most szereztem be. Nagyon tetszik a formulája, erősen pigmentált, egész tartós is, viszont a matt finish azt hiszem nem a kedvencem. Vagy csak többször kéne vele próbálkoznom.

A NYX Taupe pirosítója nagyon régóta kívánságlistás volt nálam. Őszintén szólva egy picit csalódott vagyok vele kapcsolatban. Amikor használom, kicsit olyan, mintha piszkos lenne az arcom. Vagy csak már megszoktam, hogy főleg bronzosítókat szoktam használni kontúrozáshoz. A minőségére egy szavam sem lehet, mindenesetre még próbálgatom, hogy hogyan tudnám a legjobban kihasználni. Vettem két Alverdés ajakápolót, a körömvirágosat régebben is használtam már, azt nagyon szeretem, a színezett változattól nem vagyok elragadtatva. Egynek elmegy, de ennyi.

Vettem még egy körömreszelőt a Müllerben, mert az előző fém reszelőm eléggé el volt már használódva. Mondjuk mostanában az üvegreszelőmet szeretem a legjobban használni, de soha sem árt egy tartalék.


A januári Avon katalógusból ezt a két dolgot rendeltem. A szemhéjtust nagyon vártam, mert gyönyörű bronzos arany színe van, viszont számomra használhatatlan, mert égeti a szememet. Pedig az esetek 95%-ban semmi sem irritálja a szememet, ennek a szemhéjtusnak azonban sikerült, nem is kicsit. Sajnálom, mert nagyon tetszik magamon, szerintem egy másik márkától levadászok majd egy hasonló arany szemhéjtust. Ezzel ellenben a Rose Splash szájfénytől nem vártam túl sokat, de máris egy nagyon nagy kedvencemmé nőtte ki magát. Gyönyörű a színe, nem ragacsos, de tartós, kényelmes viselni.

Múltkor a dm-ben duo csomagban kedvező áron voltak kaphatóak a Maybelline szempillaspirálok, így beszereztem ezt a kettőt. Főleg a klasszikus Lash Sensational miatt vettem meg a csomagot, mert majdnem, hogy az összes youtuber, akit követek megemlítette a 2016-os kedvencei között. Nem rossz, de engem annyira nem sikerült elvarázsolnia. A legnagyobb bajom vele az, hogy nagyon nehezen tudom lemosni, vízálló sminklemosóval és micellás vízzel sem tudom maradéktalanul eltávolítani, ezért az elmúlt 2-3 hétben több pillám is megadta magát. :( A Lash Sensational Luscious spirál pedig nagyon nem favorit. Nem tetszik a keféje, nehezebben tudom használni, ráadásul nagyon összetapasztja a pilláimat, még úgy is, ha mellette használok egy másik spirált, ami az összetapadást hivatott kiküszöbölni. És ezt talán még nehezebben tudom csak lemosni. El fogom használni, de több közöm biztos hogy nem lesz hozzá.

Vettem két Aden folyékony rúzst. Nem a legjobb minőségűek, a bordóból mindenképpen kell a két réteg, viszont óvatosan kell felkenni, különben foltos lesz, és elkezd darabosodni. Az árukhoz képest szerintem nem a minőségük, pláne, hogy nem szárították ki a számat. Vettem még két szájkontúrceruzát is, az Adenes nagyon jó, viszont a Miss Rose katasztrófa. Kemény, nem fog, használhatatlan.


Az essence leárazáson betáraztam a nyomdalakkokból, valamint 3 árnyalatot beszereztem a BB szájfényekből. Meglepő, de nagyon pigmentáltak, azt hittem hasonlóak lesznek, mint a Catrice Beautifying ajakápolói. Ha még találtok belőlük, akkor érdemes szemrevételezni őket. Vettem még egy the velvets szemhéjpúdert is. Ehhez is csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy érdemes kipróbálni, mert a minőségében nincs kivetnivaló.


Gondoltam csinálok swatchokat is, picit sárgásabbak a képen, mint igazából, mert már ment le a nap, amikor készítettem a színmintákat (azaz olyan 3 óra környékén :P).
Balról jobbra: Avon Liquid Chrome szemhéjtus - Shimmering Amber / Miss Rose szájkontúrcveruza - No. 16 / Aden szájkontúrceruza - Milk Chocolate / Aden folyékony rúzs - No. 25 Chinchilla - No. 30 Bordeaux / essence Matt Matt Matt ajakrúzs - 08 It's a statement / Avon Shine Burst szájfény - Rose Splash / essence BB beauty balm szájfény - 01 keep it real - 02 shh, just kiss me - 04 sweet dreams / Alverde Rózsás ajakápoló


Nagyon sok körömlakkot sikerült beszereznem januárban. A Catrice fedőlakkját és a Golden Rose lakkját a Müllerben vettem. Ezen felül rengeteg KIKO lakkot rendeltem, a képen a 514 Light Navy Blue, 531 Pearly Green Butterfly, 532 Pearly Amazon Green, 533 Pearly Golden green és a 518 Pearly Golden Coffee látható. Ezeken felül még másik 25-öt is rendeltem, azokat február elején tudtam átvenni, de nem jutottam el addig, hogy lefényképezzem őket. Egyébként eddig elég vegyesen az érzéseim a KIKO lakkokkal kapcsolatban, amiket eddig próbáltam, azoknak nagyjából a felét elég foltosan tudtam csak felkenni, bármennyire is próbálkoztam.

Ti miket vettetek az elmúlt hónapokban?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések