Bloom

Halihó!

Ma végre egy manikűrrel jelentkezem. November elején letört és/vagy lerágtam a körmeimet (tudom, utóbbi nem szép dolog), viszont nagyon nem akart megnőni. Vagy letört megint, vagy elkezdett lemezesen felválni, mindenesetre mostanra nőtt meg olyan hosszúra, hogy már szívesen lakkozok is rá. Ennek örömére egy nagyon vidám, tavaszias manit készítettem. :)

A gyűrűs- és hüvelykujjamon a Golden Rose WOW! 18-as lakkja van két rétegben, a többin pedig a Barry M Blueberry lakkja, szintén két rétegben. Nyomdázni a Barry M Silver Foil lakkjával nyomdáztam. A rózsaszín körmeimre a MoYou London Suki 2-es lemezéről került fel minta, a kékekhez pedig a Mother Nature 14-es lemezét használtam. Úgy érzem, hogy a mintákhoz még egy kicsit picik a körmeim, pedig amikor lapra próba-nyomdáztam, ott sokkal kisebbnek tűntek a minták. :P Viszont a hüvelykujjaimmal maradéktalanul elégedett vagyok, azokon nagyon jól mutat a minta. 

A száraz körömágybőrökért meg elnézést, de ebből a szempontból nálam még javában tart a tél. Bármit kenek is rá, így is, úgy is száraz marad. 





Ti milyen lakkokat kentek fel mostanában? Még télieseket, vagy már átváltottatok tavaszias színekre? :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések