Off #2

Halihó!

Ma elvileg lakkos bejegyzésnek kellene kikerülnie, de az az igazság, hogy 35 fok felett én életképtelen vagyok, a csütörtöki bejegyzés kimaradása is ennek tudható be. Egyszerűen ilyenkor annyira, de annyira le vagyok lassulva, hogy hozzám képest egy reumás csiga fénysebességgel száguld...

A házban a földszinten elég jó a klíma, ott túl lehet élni ezt a rettentő hőséget, de egyszerűen a tudat, hogy kint a járdán akár tojást is lehetne sütni eléggé csökkenti a hatékonyságomat. Egyébként is főleg este/éjszaka vagyok aktív, de sajnos a szobám még ilyenkor éjfél/hajnali 1 óra fele is szaunaként üzemel, ami azért szívás, mert a szobámban sokkal produktívabb vagyok. Megvan a saját kis kuckóm ahol a bejegyzéseket írom, ha valaminek utána kell néznem, akkor szimplán csak elmászok az adott termékig. Ezzel ellentétben ha lent a nappaliban döglök, akkor tuti, hogy mindig valamit fent hagyok - és miután 2 emeletes a házunk - a rettentő nagy hőségben valahogy az embernek nincs kedve 2 emeletnyit liftezni. Mindenesetre próbálom magamat aktivizálni, amennyire tudom, illetve majd a bejegyzések közé iktatni egy-egy esőtáncot/hidegfront-táncot... :D

Egy másik dolog: voltam olyan szerencsétlen nyomesz, hogy 3 hete betörött az egyik körmöm - annyira nem gáz, mert előtte való héten egy másik is. Csak míg azt formára tudtam reszelni, addig a "frissen" betörtet nem. Szóval reszelhettem csutkára a karmaimat (mert ráadásul tök hosszúak voltak a körmeim), és miután csutkák voltak csöppet megcsócsáltam őket... Anno én pont emiatt kezdtem el lakkozni, mert rágtam a körmömet, de nagyon durván. Viszont észrevettem, hogyha lakkozva van, akkor nem bántom, és így tudott nőni. Most már eljutottam arra a szintre, hogy csak nagyon ritkán csócsálom meg a szarulemezkéimet, akkor is csak valamilyen brutális stresszhelyzetben - vagy mint most, ha bekattanok (nagyon ritkán = évente/ kétévente)... Szóval 3 hete csutkán élek, és közben rájöttem, hogy a múltkor kezdett - és nem túl szépen befejeződött sárgaság-lenövesztő projektemet kvázi folytathatom. (Múltkor egy gyenge pillanatomban alapplakk nélkül fölkentem egy vörös Moyra lakkot, ami nem volt fent  a körmeimen 8 óráig, de úgy besárgította a másfél hónap alatt sikeresen lenövesztett, és "hófehér" körmeimet, hogy majdnem agyvérzést kaptam.) Most már szerencsére a  növesztési fázisban vagyok, elkezdtem a körmeimet a Micro Cell körömerősítőjével is kenegetni, úgyhogy remélhetően a hónap közepére már használható méretű körmeim lesznek.

Ezt meg szerettem volna veletek osztani, és tényleg próbálom magamat összekapni a bejegyzések terén, mert van 1-2, amit már régóta ígérgetek, hogy kiteszem. De mint tudjuk, ami késik, nem múlik. :)

Ja, és így a végére azért berakok ide egy Szöszcit. :D

Éppen ásított, de életemben nem gondoltam volna, hogy ilyen vicces fejet is tud vágni. :D 




Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések