Zodiac

Halihó!

Ma egy olyan manikűrt szeretnék megmutatni Nektek, amit a MoYou Zodiac lemezek tokja ihletett. Azt hiszem kijelenthetem, hogy az összes MoYou-s lemez közül a Zodiaknak tetszik a legjobban a csomagolása, nagyon jól eltalálták a színeket, nagyon egyben van az egész. :)

A manikűrhöz nagyon sok lakkot használtam, 6 vagy 7 féle kéket, egy sötétszürkét, 2 menta színű lakkot és egy lilát. Illetve a nyomdázáshoz a Barry M Silver Foil lakkját, a Zodiac lemezek közül pedig a múltkor említett/bemutatott 03-as lemezt használtam. 
A lemez csomagolásához híven galaxi manikűrt készítettem, ami eltartott egy ideig, főleg a takarítás miatt - elfelejtettem becelluxozni/lehúzható alaplakkal körbekenni a bőrömet... A pacsmagolás után egy réteg Seche Vite-et kentem a körmeimre, majd néhány fényes fehér glittert nyomkodtam a lakkozásba. Végül nyomdáztam rá. Sajnos nagyon kijöttem a gyakorlatból, nem egyszer kellet a nyomdát leszednem a körmeimről, mert annyira elcsúszott/ferde volt. 

Minden bénázásom ellenére nekem nagyon tetszett a végeredmény, nem hiába volt a körmeimen 2 napig. :)







Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések