Catrice Absolute Rose szemhéjpúder paletta

Halihó!

Ma a Catrice Absolute Rose palettájáról hoztam pár képet. Ezt a paletta az új szortimentfrissítéssel került be a boltokba, én pedig (mondhatni) rögtön rohantam megvenni. Sajnos nem igazán az én színvilágom, mint utólag kiderült. Nem arról van szó, hogy nem állnának jól a színek, de valahogy nem érzem azt, hogy igen, ez az én palettám. Szerencsére azért tudom használni, főleg ha másokat is sminkelek (magamat tényleg ritkábban festem vele).


A paletta csomagolása nekem tetszik, a feliratok metálos rózsaszín színűek, masszívan záródik, én akár még a táskámban is bátran bedobnám (már ha vinnék magammal szemhéjpúdert napközben).


1 - Nagyon világos, már-már fehéres rózsaszín, kevésbé pigmentált, visszafogott szatén fénye van, apró csillámkákkal. Felkenve alig látszik belőle valami. :/

2 - Világos rózsaszín, meleg tónusú, szintén szatén fényű, apró csillámokkal. Gyengén pigmentált.

3 - Talán a legjobban úgy tudnám a színét leírni, hogy rózsás világos taupe. Vagy pedig taupe-os világos rózsaszín. Nagyon szép szaténfénye van, közepesen pigmentált.

4 - Kicsit sötétebb, és szürkésebb, mint az előző szemhéjpúder, szatén fényű, és ebben is vannak apró csillámocskák. Felkenve ezek látszanak, de szerintem egyáltalán nem zavaróak, már-már egybeolvadnak a szemhéjpúderrel, de mégis adnak egy apró kis pluszt. Pigmentáltsága jó.

5 - Matt taupe szín, iszonyatosan pigmentált, az egész palettában ez a legpigmentáltabb. És talán ez is a kedvencem az összes közül.

6 - Sötét lilás-vöröses szürkésbarna, rózsaszínes-vöröses-pinkes csillámokkal.  Vagy valami ilyesmi, fényviszonyoktól függően másnak látom ezt a színt (néha vöröses-pinkes fekete...). A csillámok felkenve is látszanak, de csak visszafogottan, egyébként ennek is szaténos fénye van. Pigmentáltsága jó, hasonló, mint a 4. színé. 


Az árnyékban készült képen látszik, hogy az első két színnek a pigmentáltsága nem éppen acélos, az első gyakorlatilag egybeolvadt a bőröm színével, pedig használtam a színminták alá primeret.

Összességében nem tartom rossz vételnek, de ha valaki kimondottan a világos rózsaszínekért venné meg ezt a palettát, az biztos, hogy csalódott lesz. A többi négy színnek a minőségére nincs panaszom, primerrel/szemhéjbázissal mindenképpen működnek, de a két legsötétebb akár önmagában is.

Nektek megvan ez a paletta? 

Flóra

Megjegyzések

  1. Szia!
    Milyen alapot használtál a színek alá, gondolkodom rajta, hogy megvegyem-e a palettát.
    Köszi,
    Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én az Oriflame sminkalapját szoktam használni, nem szemre találták ki, de nekem nagyon bevált. Nem irritálta eddig a szememet, a púderek jól beletapadnak, és a nap végén és olyanok a színek, mintha most kentem volna fel őket.
      Ez a régi változat: http://hu.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=22862 Ebből már lassan kifogyasztom a második tubust, ez pedig az újabb változat (még nem próbáltam ki, de kétlem, hogy csalódnék benne):
      http://hu.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=31585

      De ha ez nem olyan könnyen beszerezhető a számodra, akkor szerintem tegyél egy próbát a S-he szemhéjbázisával, eddig csak jókat hallottam róla (igaz, még nem sikerült kipróbálnom, de ami késik, nem múlik :) ).

      Törlés
  2. Én a RdlYoung bázisát megvettem rögtön amikor bekerült a Rossmannokba, hát bár ne tettem volna. A Bourjois korrektorom elvileg bázis is egyben de ezt a funkcióját nem javaslom senkinek használatra :) Lehet akkor a Joy-napokon bekerül a kosárba a S-he. Gyönyörűek a gyűrűid (is) az új posztban, megkérdezhetem hol vetted őket? Egyébként az Oriflame köv. katalógusában láttam egy szupinak tűnő ecsetet (G.Gold alapozó) sztem te is vess rá egy pillantást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyűrűket a H&M-ben vettem. :)
      Ó, az az Oriflame-es alapozóecset pár hete már a listám elején virít! :D Biztos, hogy meg fogom venni. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések