Pasztell sárga

Halihó!

Ma ezt a manikűrt viseltem a Glamour napokos vásárláshoz. Igazából semmi extra, pasztell sárga egy kis csillogással. Mindkét lakk a Claire's-ből van, darabját 500 pénzért vettem. Ma már ezt az akciós nem láttam az Allee-ban, nem tudom, hogy tart-e még, mert a lakkokat tegnap az Árkádban vettem (eredeti áron a sárga 790, a topper 990)... Mindenesetre jó vételnek tartom őket, a Claire's topperjeit amúgy is szeretem, mert megfizethetőek, és elég különlegesek is szerintem. Szép pasztell sárgát pedig nehéz találni (nem mellesleg évekkel ezelőtt pont ilyen színűre szerettem volna festetni a szobámat, ami mellékesen nem jött össze...).

Egyéb adatok: a sárga Lovely névre hallgat, 3 rétegben kentem fel, először vékonyan, majd utána jött két vastagabb, sajnos 2 rétegben még foltos volt. A száradása nem rossz, átlagos idő alatt szárad meg. A toppert egy rétegben használtam, szerintem pont a megfelelő mennyiségű pehely jut így a körmökre. A száradása gyorsabb, mint a Lovely-é, egyébként pedig Bouquet névre keresztelték. Ez az a fajta csillámos fedőlakk, amit imádok, ugyanis bármilyen lakkal jól mutat, de komolyan! Nem hiába használtam el egy kb. ugyanilyen essence-es lakkot (eltérés egy hajszálnyi). 

A képeket reggel lőttem, nem a legjobbak, de minden szépen átjön rajta. :)





Ti szeretitek a Claire's lakkjait?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések