Őszi manikűr

Halihó!

A héten az őszi szünet miatt több időm volt pepecselni a körmeimmel, így született meg ez a manikűr. Nem tudtam eldönteni, hogy milyen színűek legyenek a körmeim, aztán a szép, napos időt figyelembe véve úgy döntöttem, hogy ősziesre veszem a figurát. Kipakoltam vagy 15 körömlakkot, aztán jött a neheze - pontosan milyenek is legyenek a körmeim? Végül ez a színátmenetes változat lett a nyerő. 

Ennél a manikűrnél összesen négy lakkot használtam: a Misslyn 70 Spark Of Hope-ot, és a 47 Bright Love-ot, a Catrice Revoltaire kiadás C01 Innocent Toxin lakkját, és végül a Manhattan 3 Coral Glam lakkját.
A Catrice volt az alap két rétegben, erre jött a három homoklakk. Színátmenetes körmöknél én mindig a szivacsra viszem fel a lakkokat, és úgy ütögetem fel őket a körmeimre, szerintem így lehet a legszebb átmenetet kapni. A végeredmény nagyon tetszett, igazán ősziesre sikeredett szerintem.

Egyébként most használtam először szivacsos technikát homoklakkoknál, iszonyatosan hamar megszáradtak a felvitt rétegek, sőt az érdessége is megmaradt a felvitel után, pedig azt hittem abból fog veszíteni valamelyest. Csak hogy még szemkápráztatóbb legyen a végeredmény használtam fedő lakkot is (meg persze azért is, hogy ne kopjon le rólam - a képeken egy naposak a körmeim, és néhányon már látható, hogy megkopott a lakkozás).







Az utolsó képet azért raktam be, hogy lássátok, milyen szépen szikráztak a körmeim napsütésben. :)

Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések