Essence - it's raining men!

Halihó!

Ma egy Essence-es lakkot szeretnék bemutatni nektek. A 180 it's raining men! árnyalat már régóta birizgálta a fantáziámat, ráadásul ha jól vettem észre az új szortiment frissítés alkalmával meg is újították. A sötétkék lakkba fukszia és világoskék mikropelyheket/csillámokat pakoltak, amitől szerintem igazán különleges lett ez a szín. Glamour-napok alkalmával szereztem be a Müllerben. :)

Néhány technikai adat a lakkról: két réteg kell a teljes fedéshez, de ha nagyon hosszú valakinek a körme, akkor lehet, hogy elkél egy harmadik is, mert kicsit jelly-szerű az alap. Gyorsan szárad, viszonylag fényesre, én fedőlakkot tettem rá. Lemosáskor a csillámok nem okoztak gondot, könnyen le tudtam mosni a körmeimről. A színe szerintem nagyon szép sötétkék, a fukszia és világoskék csillámoktól árnyékban nem, de napfényben látszanak. :)

A manikűrnél a gyűrűsujjamra még egy,  a Glamour-napokon szerzett lakkot láthattok, ez az OPI Alpine Snow lakkja. Van másik fehér lakkom is (S-he), de azt kell, hogy mondjam, pigmentáltságban az OPI messze jobb. Rövidebb körmökön egy közepesen vastag rétegben is fedne, az én hosszabb körmeimre kell a két réteg. Gyorsan szárad, nem túl fényesre, nem csíkozódik. Egyedüli problémám vele, hogy a körmeim egyenetlenségeit kihangsúlyozza. :/ Viszont egyéb manikűrökhöz tökéletes alapot tud szolgáltatni, sőt, van pár olyan fehér lakkom, amik három rétegben sem az igaziak, viszont toppernek sem igazán használhatóak. Na, ezekhez a lakkokhoz tökéletes alap lesz az OPI, az egyikkel már ki is próbáltam, és hát nyálcsorgatás lett az eredménye. :D Majd ezekről is szeretnék Nektek képet mutatni a későbbiekben.

De kanyarodjunk is vissza a mai lakkozáshoz, jöjjenek a képek. :)
(Sajnos csak a képek készítése közben vettem észre, hogy a középső ujjamba belenyúltam, úgyhogy ezt nézzétek el nekem, illetve a nem túl szép körömágybőrömet is - mostanában rosszalkodik...)







Összességében nekem mindkét lakk nagyon tetszik, szerintem Essence-ék szép kék lakkokat tudnak kikeverni. :)

Nektek hogy tetszik? Vettetek valamilyen lakkot mostanában az essence kínálatából?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések