Painting

Halihó!

Igen, még egy manikűrös bejegyzés. Mostanában elég sok szépséggel találkoztam, vagy volt időm pepecselni a körmeimmel. Ma egy ilyen pepecselős körmös posztot hoztam nektek.

Ez is egy régebbi manikűr, mint ahogy az előző bejegyzéses is. Nem akartam egyszerű, szimpla körmöket festeni, de miután Dorogon nem voltak ott sem a szegecseim, sem a nyomdakészletem, így kénytelen voltam mást kitalálni. Mostanában elég népszerűek ezek a száraz ecsetes technikák, gondoltam én is kipróbálom. Ennek a technikának a lényege, hogy valamilyen alapszínnel ki kell festeni a körmöket, majd több színt rákenni úgy, hogy előtte az ecsetről jól le kell húzni a festéket. Itt és itt is találtok róla tutorial videót, de ha beírjátok a keresőbe, hogy 'dry brush technique nail', akkor is nagyon sok bejegyzést, képet, videót találhattok róla.

Én alapnak az Essence 168 love me, cupcake árnyalatot használtam két rétegben. Gyorsan és fényesre szárad, halvány rózsaszínes-lilás-szürkés-nude színe van, nekem kicsit meghatározhatatlan ez a szín. Akik nem szeretik a hivalkodó színeket azoknak tökéletes lehet, illetve még azoknak is tudom ajánlani, akiknek nem ajánlott hupikék körmökkel munkába járni. :) 

A képeken kicsit tompábbak a színek, mint ahogy élőben voltak, illetve nekem elég mattnak tűnik ez a  manikűr, pedig raktam rá fedőlakkot is... Most összesen csak két kép lesz a körmeimről, mert elég rosszul sikerült a többi. Így jár az, aki nem frissen szelektálja a képeket. :/




A felhasznált lakkok
A használt lakkok:
  • Essence Ready For Boarding - 03 exits on your right
  • Essence colour & go - let's get lost
  • Astor Fasion Studio - 136
  • Essence colour & go - 168 love me, cupcake!
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 820 Pimp My Srimp
  • Essence multi dimension - 69 Movin' On


Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már ezt a technikát?

Flóra

Időzített bejegyzés, Erdélyben épp medvéket hajkurászok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések