Mermaid It

Halihó!

Ma egy újabb manikűrrel készültem, ezt jó két hete viseltem még Dorogon. A Catrice Le Grand Bleu trendkiadásos Mermaid It halvány bronz lakkját használtam alapnak, és ezt dobtam fel egy kis IsaDora Sky Crush-al. Mindkét lakk a kedvencem - az IsaDora-val már több mint egy éve tart a szerelmünk, a Mermaid It viszont nincs egy hónapja a birtokomban, de mégis imádom. Hogy mi ennek az oka? Gyönyörű halvány bronz szín, gyors száradás, és a legvégén, amivel tényleg levett a lábamról: egy, azaz EGY rétegben tökéletesen fed (bár már áradoztam egy sort erről a lakkról, de muszáj volt még egyszer kihangsúlyoznom). 

A Mermaid It-et egy rétegben használtam a körmeimen, a Sky Crush-t a mutató ujjamon két rétegben. Hogy ne legyenek annyira egyhangúak a körmeim, egy kis átmenetet csempésztem bele. Az átmenetet az ecsetekkel festettem, nem a szokványos módom, hanem oldalról.
Egyébként ez a két lakk nagyon illik egymáshoz, amikor ránéztem a körmeimre a tengerpart jutott róla az eszembe. Igazi nyári manikűr lett szerintem. :)

Jöjjenek is a képek - megint nem tudtam visszafogni magam, összesen 6 képet hoztam. :D Mindegyik erős napsütésben készült, de a lakkok színét jól visszaadják.







Nektek hogy tetszik?

Flóra

Időzített bejegyzés, Erdélyben épp medvéket hajkurászok.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések