Essence Vízálló szemhéjfilc

Halihó!

Az egyik Mülleres haul alanyát szeretném ma bemutatni. Eredetileg nem terveztem megvenni, de egy nappal a "müllerezés" előtt kaptam a forró drótot, hogy az ismerősöm, akit az esküvőjére kellett kisminkelnem, a nagy nap előtti héten nem éppen könny-mentes életet élt, ezért mindenképpen szerette volna, hogy bomba biztos legyen a sminkje (még akkor is, ha úgy döntene a szemsminkje, hogy elhagyja a neki kijelölt helyet, és szépen lemászik az arcára). Így betévedve a Müllerbe ezt a filces kialakítású szemhéjtust hoztam el magammal.
Elég sok képet hoztam, készüljetek fel! :)

Jobb szem

A csomagolásról most nem hozok képet, mert elég idétlenül sikerült az összes, de itt megnézhetitek az Essence honlapján, hogy is néz ki ez a tus. 
A jobb szememen a vonal így közelről nézve nem lett túl egyenes, de amúgy abszolút vállalható volt. A szemhéjamat előtte nem alapoztam le - ha csak tust használok én ezt a lépést feleslegesnek tartom. 

Mostanában nem használtam túl sok tust, filceset pedig még annyit se, de ennek ellenére ezt az Essence darabot nagyon könnyen lehet használni. Jó a fogása, precíz vonalakat lehet a filces fejével húzni, és nem is kellett órákat várnom, hogy a festék elérje a filc végét. A színe szép fekete, de nem szárad túl fényesre, inkább matt hatású.

Jobb szem
Jobb szem
Bal szem

Sajnos ezt csak most, a képek szerkesztése közben vettem észre, hogy néhol hiányos lett a festés, ezért elnézést. A bal szememnél a vonal sokkal egyenesebbre sikerült, valószínűleg itt már jobban belejöttem a tus használatába. :)

Bal szem
Tartósság - épen, szárazon dörzsölve, vizesen dörzsölve

Ha már vízállónak van meghirdetve ez a tus, gondoltam megnézem, tényleg igaz-e. Húztam három vonalat, az első lett a kontroll vonal - látszik, hogy szép, vékony vonalat is lehet húzni ezzel a filces tussal. A második vonalat szárazon, az ujjammal dörzsöltem meg. Nem túl erősen, kb. annyira, mint amikor a szememből az álmosságot akarnom kidörgölni. A harmadikat pedig vizes ujjal kezdtem el dörzsölni. 

Összességében nem igazán mondanám vízállónak, a tartós kifejezés jobban illene rá szerintem. Nem rossz, de nem is az igazi. Hozzá tartozik viszont, hogy nem vártam meg amíg teljesen megköt, kb. rögtön nekiestem dörzsölni - maximum ha 5 percet voltak épen. Múltkor is kihúztam ezzel a tussal a szemem, egy fél napot lehetett a szememen, az alatt nem maszatolódott/kenődött el (igaz, nem is nyúltam a szememhez) - este pedig amikor megmostam az arcomat, akkor eléggé ragaszkodott.

Itt már sokkal élesebbnek látszanak a vonalak :)

Így a végére pedig a smink, amit készítettem a tushoz. Maybelline szempillaspirál, Catrice korrektor, szemhéjpúder (a szemöldökömre) és púder, majd egy leheletnyi Avon pirosító, és végül Oriflame szemöldökzselé. Ezzel kész is egy nagyon gyors, nappali smink, ami a 30 fokban sem olvad le az emberről.

Próbáltátok már valamelyik essence szemhéjtust? Mik a tapasztalataitok a márka tusaival? Melyik a kedvenc szemhéjtusotok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések