Oriflame rétegezhető szempillasdúsító pirál - Prune

Halihó!

Ma egy szempillaspirált szeretnék nektek bemutatni amit az utóbbi 1-2 hétben nagyon megszerettem. Régebben vettem, nem ez a legújabb a készletemben, viszont az első próbálkozás teljesen elvette tőle a kedvem. A szempilláimat nagyon összetapasztotta, összemaszatoltam vele az egész arcomat, a festéket pedig nagyon hígnak éreztem. A fiókomban állt nagyjából másfél hónapig, aztán elővettem, mert nem volt kedvem a fekete pillákhoz, ennek pedig sötét lila színe van. Aztán engem ért a legnagyobb meglepetés: a festék picit besűrűsödött és ezért akkora pillákat tudtam magamnak festeni, hogy  csak na! A kedvenc Maybelline-es spirálomat is lekörözte! Úgyhogy megvan az új kedvencem. :D

Sajnos a fényképezőgépem nem igazán akart fókuszálni (legalábbis nem oda, ahova én szerettem volna), nézzétek el, hogy picit homályosabbak a képek a szokásosnál. :)



Az internetes leírás a spirálról: "A szempillaspirál VoluFlex-formulája és extra méretű applikátora lehetővé teszi, hogy a nap folyamán többször is megigazíthassa vele szempilláját. A formula rugalmas marad az első alkalmazástól az utolsóig. Optikailag dúsítja a szempillákat. Nem kenődik el, nem csomósodik, nem nehezedik el a pillákon."


Elsőnek a csomagolásról szolnék pár szót. Lila tubusban érkezik, jól záródik. a dizájnja nekem annyira nem tetszik, de nálam nem ez is az elsődleges szempont egy spirálnál. Az tetszik, hogy nem annyira dundi a tubus, mint például a Maybelline Colossal szempillaspiráloknál. Összesen 8 ml festéket tartalmaz.


A spirál hagyományos sörtés, nem szilikonos, és mint a második képen látszik speciálisan lett megvágva. Két helyen rövidebbek a szálak, míg a másik oldalon hosszabbak. A rövidebb részeken több festéket tud a spirál felvenni, nálam az a spirálozási technika vált be, hogy az első réteget a hosszabb szálakkal viszem fel, majd a drámaibb hatás eléréséhez a rövidebb szálakkal. A hosszabb szálakat tartalmazó oldallal pedig szépen el lehet oszlatni a picit több festéket, anélkül, hogy összetapasztanánk a pillákat. 

A spirál keféjét én nem tartom extra méretűnek, bár nem is a legkisebb. Nálam pont a megfelelő mérettartományba esik.

Ezeken a képeken látszik a legjobban a festék lilás színe, bár itt túl lila, a szempillákon jóval sötétebben mutat. Mindegyik kép vakus, sajnos nem voltak túl jók a fényviszonyok, de a pillákról készült képeken a szempillaspirál színe olyan mint a valóságban, szín hű.

spirál nélkül
Próbáltam úgy fényképezni a szemem, hogy mindig ugyanabban a "pózban" legyen, azt hiszem többé-kevésbé sikerült is. Mindegyik képen a bal szememet láthatjátok.

egy réteg
két réteg
három réteg
Az első spirálos képen alul egy rétegben használtam a szempillaspirált, a másodiknál két rétegben, az utolsónál viszont már nem akartam egy harmadikat is rákenni, úgy csak jobban összetapasztotta volna a pilláimat. Az alsó pillákat általában csak egy, ritkán két rétegben szoktam kifesteni, úgyhogy teljesen indokolatlannak éreztem egy harmadik réteg esetleges felkenését.

Talán ezen az utolsó képen látszik igazán a festék lilás színe, szerintem hétköznapokra is tökéletes ez az árnyalat, mert nem olyan élénk, sőt, visszafogottabb, mintha szénfekete pillákkal rohangálnánk. 

A harmadik réteg után is nagyon szép dúsak a pillák, nem ragadnak össze. Szépen hosszabbít göndöríteni nem göndörít annyira, viszont nagyon szépen megemeli őket. Amit még nagyon szeretek ebben a spirálban az az, hogy egyáltalán nem nehezíti el a pillákat, a három réteget meg sem lehet érezni a pillákon, nem merevednek meg a pillák. A nap folyamán nem kenődik el, nem pereg, de az eltávolítással sincsen baj, könnyen le lehet szedni.

Az összes képet takarítás után csináltam, én akármilyen hiper-szuper spirállal is össze tudom kenni magam, úgyhogy ezen a téren nem belőlem kell kiindulni. Ennél a spirálnál kevesebb festék jutott a szemhéjamra, szerintem másnál nem lesz gond ezzel a nagyon-összekenem-magam dologgal. :)

mindkét szemem (kicsit fura a fejem - majd legközelebb ügyesebben pózolok :) )
És itt az utolsó kép, ahol a legjobban lehet látni, hogy mit tud ez a spirál. Gyakorlatilag homlok-simogató pillákat csinál. :) Összességében én imádom ezt a spirált, csak ajánlani tudom mindenkinek. Amit ígér, azt be is tartja, csak ajánlani tudom mindenkinek. :D Mellékesen 2300 forintba kerül, ami ár-érték arányban szerintem nagyon jó.

Próbáltátok már ezt a szempillaspirált? Nektek mi a kedvenc spirálotok?


Flóra

Megjegyzések

  1. jézus máriám *-* ez valami elképesztő :D Persze az én pilláim a tiédnek még csak a közelébe sem érnek, de biztos az enyémeket is ráncba szedné egy kicsit, úgyhogy lehet teszek vele egy próbát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? :D az összes eddigi spirálomat lekörözi )
      akciósan rpedig tényleg érdemes rá beruházni :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések