2014. június 16., hétfő

City that never sleeps

Halihó!

Ma egy régebbi manikűrrel készültem, amit még tavaly nyáron készítettem el nyaralás közben. Nyaraláskor nem szeretek túl sok lakkot magammal cipelni, illetve szeretem a jól kihasználható darabokat, amik sok mindenhez mennek. Ez a manikűr is ilyen lakkokkal készítettem el (bár nem mintha izgatna úgy általában, hogy a körmöm nem illik az aznapi szettemhez :D ). Mellékesen megjegyezném, hogy tavaly nyáron volt talán életemben a leghosszabb a körmöm, így visszanézve kb. kétszer akkorák voltak, mint a mostani csutkáim... De már dolgozom az ügyön. :D



A manikűrhöz használt fekete lakk ha jól emlékszem Moyra volt, erre kentem két réteg fedőlakkot (Essence Colour01 Midnight Dream - City than never sleeps fele). Elég sötét lett a végeredmény, de egyszerűen imádtam, ahogyan ezek a zöldes pelyhek megcsillannak a napfényben. Nyálcsorgatás a köbön. :)


Így ránézésre nincs rajta fedőlakk, illetve egész jól bírta a kiképzést is, mert még patakmederben is voltam vele, ahol a sziklafalba vert láncokba kellett kapaszkodni, ha nem akartunk nyakig vizesek lenni. Még annak is örültem, hogy a körmeim nem törtek le, erre még a lakkozás is szépen fent maradt (a kisujjam pedig már a nyaralás előtt is rövid volt).




Nektek hogy tetszik? Nyáron mennyire szoktatok sötét lakkokat hordani?

Flóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése