Lovely paletta élesben

Halihó!

Az előző bejegyzésben bemutatott palettával készítettem múltkor egy gyors sminket, ma ezt szeretném nektek megmutatni. A palettához járó és egy Catrice-es applikátorral készítettem.

A Catrice szemhéjalapozójával lealapoztam a szemhéjamat, majd a mozgó szemhéjam első felére felvittem a paletta 5. színét. A mozgó szemhéjam másik felére a paletta 4. színét vittem fel, a mélyítővonalba a 6. szín került, amit a feketével erősítettem meg. A szemöldökcsonton az első színt használtam. Az alsó pillatő első felén a 7. színt vittem fel, majd a másik felén a 10 árnyalatot használtam, aminek a végét szintén a feketével sötétítettem picit. A használt szempillaspirál az Oriflame rétegezhető spirálja. (A pilláim "csöppet" szemhéjpúderesek lettek, de este készítettem a sminket, a szempillaspirált pedig reggel kentem magamra; ha nem rémlenek a paletta színei itt nézhetitek meg a mintákat.)




Nektek hogy tetszik ez a smink? Ilyen melegben mennyire szoktatok sminkelni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések