Üresjárat - 2019/07

Halihó!

Júliusban elég sokat túlóráztam, így nem maradt időm a blogra. Az utóbbi két hétben pedig minden nap olyan voltam, mint egy zombi. A melegnek köszönhetően nem is sminkeltem túl sokat, pedig az mindig javít a közérzetemen. Így viszont örültem, hogy élek. Kimondottan kevés terméket használtam el, sőt, lesz olyan is, amit elfelejtettem befényképezni a júniusi adaghoz.


A két Trend IT UP lakk maradt ki az előző havi adagból. A matt üvegű egy körömerősítő lakk, ezt használom mostanában alaplakként. A másik az a gyorsan száradó fedőlakkja a márkának. Tavasszal akciós volt, akkor elég sokat vettem belőle, de a teljes áron (kb. 900 Ft) is abszolút megéri. Mindegyiket át szoktam önteni egy-egy régi Sally Hansenes fedőlakkos üvegbe, mert nem szeretem a kupakjukat és az ecsetüket.

Elhasználtam a Glamour-napokon vett L'Oréal Paradise Extatic szempillaspirált is. A végén már nagyon csomósodott, viszont még akkor is tökéletesen elválasztotta a pilláimat. Kicsit sokalltam ugyan az árát, pláne, hogy elég kevés festék van benne, viszont szerintem a következő kuponos napokon megint veszek belőle, annyira megszerette,m.

Szintén valamikor tavasszal vettem ezt a Catrice Liquid Camouflage korrektort (Porcelain árnylat), ami azonnal belopta magát a szívembe. Nagyon tetszik, hogy ennyire pigmentált, gyorsan megköt, nem kenődik el és tartós is. Sajnos a közelemben nincs használható Catrice lelőhely, de biztos, hogy újraveszem, amint alkalmam adódik rá. Addig is vettem egy Essence korrektort, ami remélhetőleg hasonlóan jó lesz.

Elhasználtam ezt a két Isana tusfürdőt. A bal oldalinak vaníliás illat volt, a jobb oldalinak pedig naptej illata. Utóbbi volt a nagy kedvencem, van is belőle egy tartalékom. Szokás szerint megint elhasználtam egy Alverde sampont, valamint most két adag nedves törlőkendőt. Ezúttal a Dm saját márkás Babylove kendőire esett a választásom.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések