Üresjárat - 2019/06

Halihó!

Június elég hamar elrepült és közben csak kapkodtam a fejem, hogy mennyi szépségápolási terméket sikerült elhasználnom.


Az Oriflame Optimals mattító lapjait régebben rendszeresen használtam, viszont az utóbbi időben a háttérbe szorultak. A nagy melegben újra elővettem, és még mindig nagyon hatékonyan itatja fel a felesleges zsírt/olajat az arcomról. Elhasználtam a Giordani Gold Incornto EdP-t is, ami azt hiszem a második üvegem volt ebből a parfümből. Nem kizárt, hogy újraveszem. A Dancing Lady Hypnotic Night EdP-jét is nagyon szerettem, sajnos ez már nem kapható, pedig erre is beruháznék még egyszer. 

Az essence Lash Princess szempillaspirálja nagy kedvencem lett, a héten újra is vettem. Régebben csak rossz tapasztalatom volt a márka szempillaspiráljaival, viszont ez egy csoda. Hosszabbít, dúsít, megemel, mindezt egy rétegben. Nem kenődik el, bár néha picit potyogott, ha túl sok festéket vittem fel.

A Naturissimo Tündérrózsás krémtusfürdőjének nagyon jó illata volt. Ha könnyebben lehetne beszerezni, akkor szerintem vennék belőle egy teljes méretű kiszerelést is, annak ellenére, hogy elég borsos ára van.

Elhasználtam megint egyet a szokásos Dr. Organic dezodoromból és az Alverde samponomból, valamint a kedvenc nedves törlőkendőmből. A nagy melegben talán kicsit gyorsabban fogy a dezodor, viszont semmi pénzért nem cserélném le egy olcsóbbra, hiszen a hatása még mindig ugyan olyan jó, mint a legelső alkalommal.

Elfogyott az Eucerin szérumom és az arcradírom is, utóbbi annyira nem nyűgözött le. Ha a továbbiakban hiányozni fog a bőrömnek, akkor újraveszem, de egyenlőre most egy olcsóbb alternatívát használok.

Idén tavasszal és nyáron teljesen levettek a lábamról az Isana tusfürdői. Általában minden tekintetben dm párti vagyok, viszont most az Isana tusfürdők kenterbe verik a Baleásokat. Ezt a Provence tusfürdőt is csak ajánlani tudom, isteni finom az illata és az ára pedig nevetségesen alacsony.

Ti miket használtatok el az előző hónapban? És melyik a jelenlegi kedvenc tusfürdőtök?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések