2019 július - Bujo #15

Halihó!

Az elmúlt pár hónapban igen sok víz, tengerpart és óceán témájú matricát és washi tape-et rendeltem AliExpressről, aminek az lett a vége, hogy alig tudtam dönteni mit használjak fel ebben a hónapban. Először élénk kék washi tape-ekhez akartam összeválogatni a matricákat és ragasztó szalagokat, de aztán jött az isteni szikra, és egy kicsit tompább színeket választottam. Főleg az egyik matrica csomag miatt, amit idén nyáron mindenképpen fel szerettem volna használni.

Borítóképnek is tenger témájú képet festettem. Igazából ez a második próbálkozásom (vicces, tavaly júliusban is csak másodszorra sikerült a borító képem, és akkor is tenger volt a témám), de még ez a második próbálkozás sem ment könnyen, sokkal tompább színekkel képzeltem el a képet, csak hajlamos vagyok mindent túlfesteni. Szerencsére így is nagyon jó lett a kép, sőt, azt kell hogy mondjam, ez egész hónap megtervezése nagyon jól sikerült. Nem mondom, hogy rögtön ez lett a kedvenc hónapom az eddigiek közül, mert a januári és áprilisi tervező még mindig a szívem csücske, de ez is befurakodott a másik két csücsök mellé.

Nem vagyok az a nagy idézet fan, viszont nem tudtam, hogy a borító kép melletti oldallal mit kéne kezdenem, így lett belőle ez az idézet. Kalligrafikus tollheggyel írtam fel, ezért lett néhol kimondottan vastag az írás. Még igen csak sokat kell gyakorolnom ezekkel a tollhegyekkel, hogy szépen menjen az írás. Az alapanyagok már megvannak hozzá, már csak néhány oktató videó kéne mellé és az idő, hogy leüljek gyakorolni.

A hónap első két oldalát gyakorlatilag ugyanúgy meghagytam, mint júniusban, mert nagyon bevált ez az elrendezés. Főleg a szokás követőnél, hogy nem kell oldalra elfordítani a naplót, illetve a színkódolás (már ha lehet annak nevezni, hogy pár választott színnel színeztem a pöttyöket egy szín helyett). A költség tervezetet júniusban nagyon sokat használtam, így ez is maradt. Igazából ez egy kívánság lista, amin a nagyobb összegbe kerülő vagy fontos dolgokat írom fel, mellé pedig, hogy menyibe kerül/mennyit szánok rá. Természetesen a cél az, hogy maximum ezekre adjak ki pénzt, bár eddig nem igazán sikerült ezt a kritériumot teljesíteni.

A "heti" tervező résznél kicsit variáltam az előző hónaphoz képest. Júniusban mindig csak a következő napot írtam fel, és ahhoz írtam feladatlistát. Így néha nagyon hosszú lett a lista, és sok mindent csak utólag tudtam teljesíteni (sokszor van, hogy inkább egy heti feladatlistát állítok össze hétfőre). Ezt megkerülve összevissza felragasztottam különböző színű washi tape-eket, amikre felírtam a dátumot és a napot, így előre meg volt határozva, hogy egy nap mi az a maximális mennyiségű feladat, amit el tudok végezni. Ezúton megmaradt a napok összevisszasága, mint a júniusi tervezőmnél, de mégis kontrollálva lett az egész. Nem mellesleg könnyebben is tudtam díszíteni az oldalakat. Egy hirtelen ötlettől vezérelve pedig félig kereteztem a napokat, még jobban definiálva, hogy mennyi helyem van egy napra. 

A képek pedig azért "foltosak", mert a csipkés függöny árnyékot vetett. :P






Tollak, filcek:
Matricák, washi tape-ek:
Flóra

És igen, most nincsenek listázva az akvarell festékek. Kicsit úgy érzem, hogy felesleges, mert nagyon nem is szoktam figyelni, hogy melyiket használom, és melyiket nem. A márkák pedig ugyanazok, mint eddig: White Nights, Winsor&Newton Cotman, Talens van Gogh, Renesans.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések