Üresjárat - 2018/07

Halihó!

Eltelt megint egy hónap, így itt az ideje, hogy megmutassam, miket használtam el ebben a hónapban. Most viszonylag sok üres flakont és csomagolást tudtam összegyűjteni. :)


Az Avon tusfürdőnek nem volt rossz az illata, viszont nekem túl édesnek bizonyult. Pedig grapefruitos, és mégis. Ezzel szemben az Oriflame aloe verás és olívás tusfürdője igazi kedvenc lett. Az illata nem tolakodó, úgy vettem észre, hogy a bőrömön is egész sokáig megmarad, biztos hogy fogok még belőle venni.

A CD vízililiomos dezodorja már szerepelt a blogon. Nem rossz darab, de nekem a nagy melegben túl sokat nem segít, bár legalább a kellemetlen illatokat elkendőzi. 

A Himalaya Herbals tonikja nagyon jó darab. Frissít és tisztítja az arcot. És tény, hogy ez is van ráírva, de már nagyon sok olyan termékkel találkoztam, ami nem tudott eleget tenni ennek a követelménynek. Sőt, annyira jól tisztít, hogy simán kenterbe veri az általam eddig próbált micellás vizeket. Még úgy is hozott le az arcomról szennyeződést, hogy először egy nedves törlőkendőt használtam, majd utána micellás vizet és csak harmadik lépésben nyúltam a tonik után. Mindenképpen érdemes kipróbálni!

Az Alverde arcradírja meglepően jó volt. Igaz, és először azt hittem, hogy kémiai hámlasztó, de aztán kiderült hogy fizikai. Vannak benne nagyobb zöld gyöngyök, amik szerintem nem érnek sokat, viszont vannak olyan kis apró szemcsék, amiket szabad szemel én alig tudok észrevenni a zselés krém alapban. És ezek az apró szemcsék csodásan radíroznak. Nem azt mondom, nem a legesleghatásosabb arcradír, viszont a drogériás felhozatalt magasan veri. 

Elfogyasztottam egy Yves Rocher arckrémet is. Ez a kipirosodás elleni hidratáló krém, véletlenségből ezt vettem meg a nyugtató hidratáló arckrém helyett, amit mindig használok. Ez is jó volt, de mivel nem szokott kipirosodni az arcbőröm, ezért ebből a szempontból nem tudok mit hozzáfűzni. Hidratálni pedig szerintem jól hidratált, nem hagyott maga után fura réteget és könnyen beszívódott.

Elfogyott az Yves Rocher hajápoló olajam is. Ezt is már régóta használom, és tényleg szépen rendben tartja a fürtjeimet, jól hidratálja azokat.

Az Alverde szemkörnyékápoló krémjét nem használtam még el teljesen, viszont már nehezen tudtam ebből a tubusból kinyerni, ezért átraktam a krémet egy kisebb tégelybe. Csodát nem kell várni tőle, egyedül annyit ír, hogy hidratálja a szemkörnyéket. És arra szerintem tökéletes.

Köröm fronton elhasználtam egy Ebelines acetonos körömlakklemosót, valamint a Micro Cell körömerősítőmet is. És nagy örömömre egy A-England lakkot is, méghozzá a Her Rose Adagio árnylatot. Ebből már néhány hónapja szereztem egy utánpótlást, annyira szeretem. 

A képről sajnos lemaradt egy Avon testpermet is, méghozzá a zöld teás és verbénás darab. Ebben a nagy melegben nagyon szívesen fújkáltam magamra, mert kellemes illata volt, és fel is frissített. Valamint annak is örülök, hogy még egy termékkel sikerült lecsökkenteni az illataim számát. :)

Ti miket használtatok el júliusban? 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések