Essence - 106 Loyal Royal

Halihó!

Ma megint egy körömlakkos bejegyzéssel készültem. Kicsivel több, mint egy éve volt utoljára drogériában kapható lakkról szó a blogon, akkor néhány Trend IT  UP lakkról írtam. A mai lakk az essence kínálatából került ki. Jó  pár hónapja megvettem már ezt a lakkot. A csomagolás a szokásos the gel csomagolás, formás üveg, színben passzoló kupak, széles, tömött, lapított ecset. A lakkot könnyen lehet irányítani, nem folyik össze-vissza. Egy rétegben is nagyon jól fed, de én a képekhez 2 réteget használtam. Egész fényes önmagában is. Gyorsan száradt és nem buborékosodott fel. A színe miatt vettem meg, ugyanis egyből feltűnt, hogy nagyon hasonlít az A-England Fotheringhay Castle lakkjára. Annál egy fokkal sötétebb árnylatú olíva/mohazöld lakk, illetve nem holografikus, de ugyanúgy arany fénye van. Ha régóta szemeztek az AE lakkal, csak  sokalljátok az árát, akkor ez egy jó drogériás alternatíva lehet rá. :)





Szeretitek a hasonló zöld árnyalatokat?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések