Szelektálás #4 - 2018/július

Halihó!

Pár napja megint rám jött, hogy átnézzem a lakkjaimat és sminkcuccaimat, és kiszelektáljam azokat a darabokat, amiket már nem használok. Vagy azért, mert már nem olyan a minőségük, vagy pedig azért mert már nem érzem azt, hogy jól állnának, vagy egyszerűen amióta megvettem őket, még egyszer sem kentem fel - minek foglalják a helyet? Az eddigi szelektálós posztokhoz képest nem lesz annyi minden, így egy bejegyzésben mutatom meg nektek, hogy mik azok a termékek, amiket kiszelektáltam. 

Lakkok terén csak olyanokat választottam ki, amik ugyan tetszenek, de nem szoktam őket használni, illetve a körmeimen nem tetszik az adott lakk. Sminkek terén több olyan termék van, amit megvétele óta csak kipróbáltam a kézfejemen, de az utcára egyszer sem léptem ki úgy, hogy ezek a termékek lettek volna rajtam.


Néhány lakkot kivéve, már az összesnek új gazdája van, hiszen nem olyan régi darabok, minőségi romlást nem vettem észre velük kapcsolatban. A KIKO lakkok nagyon jók, de annyira nem voltak az én színeim, a Barry M Almond nagyon tetszik, de nem illik a bőrtónusomhoz, míg a Berry Cosmo-t ha egyszer felkentem, amióta megvan. A China Glaze egyszer sem volt rajtam, pedig már több, mint másfél éve megvan. A Morgan Taylor szép, nemrég volt rajtam, de valahogy nem az igazi. Az Avon, Lovely és IsaDora lakkjait nem használom, pedig az utóbbi nagyon szép, de valahogy mégsem az igazi számomra. 

Az essence nem egy régi darab, talán fél éve vehettem, de nem az én színem, túl meleg árnyalatú számomra. A piCture pOlish Unicorn lakkja nagyon tetszett a swatch képeken, nagyon régóta meg akartam szerezni magamnak, de amikor végre az enyém lett, valami hiányzott. 1-2 árnyalattal tért el a talált színmintáktól, és ez éppen elég volt ahhoz, hogy azt mondjam, hogy nem, nincs rá szükségem. A Model City lakkja gyönyörű, de azt kell, hogy mondjam, hogy a világosszürke lakkok sajnos nem állnak jól, hiába van holoval megtömve. A Glam Polish árnyalatra nagyon hasonlít az egyik kedvenc lakkomra, pedig a finishük elég eltérő, mégis, ezt alig használtam eddig. Szép-szép, de nincs meg az a plusz, mint a másiknál.


Ezt a Miss Rose palettát régóta tartogatom, de alig használom. Ráadásul a zöld, pink, narancssárga és középszürke szín kivételével az összes szemhéjpúder árnyalat megtalálható a többi 3 Miss Rose palettámban. És mivel ezeket az egyedi színeket nem igazán használom, konkrétan egyszer sem nyúltam utánuk, mióta megvan a paletta, így feleslegesnek tartom, hogy továbbiakban is megtartsam. Az essence mono szemhéjpúderei csodaszépek, de egyszer sem használtam őket, a kék kivételével, de azt sem magamon használtam. 

A trend it UP ajakkrémjét tél óta egyszer sem kentem fel, míg az essence folyékony rúzsát 1-2-szer használtam ugyan, de van egy másik folyékony rúzsom, aminek nagyon hasonló a színe, viszont gyorsabban szárad, mint ez. Az essence szemöldökzseléje szerintem megbuggyant, így a kukában végezte, ahogy a trend it UP szemhéjtusai. Nagyon régóta akartam ezeket a tusokat, viszont amikor a bal oldalit használtam, utána 1-2 nappal azt vettem észre, hogy piros kis pöttyök jelentek meg a szemhéjamon. Mivel a sminkemnél ez volt az egyedüli olyan termék, ami nem volt "bejáratott", ezért kizárásos alapon csak ez okozhatta a kiütést. Ami ráadásul 1-2 hét múlva múlt csak el. A másikat már nem is mertem magamra kenni. 

Az essence szemhéjkrémje nagyon király termék, viszont nincs annyira teletömve csillámmal, mint a többi, ami a birtokomban van, így nem hiszem, hogy többször felkenném. Pár éve nagyon sok színes szemceruzát használtam, viszont mostanában egyre kevesebbet, így a 2 trend it UP és az egy szem Avon szemceruzát sem hiszem, hogy nagyon használnám, főleg, mert eddig ha 1-2-szer kentem fel őket, mióta megvannak. A Milani átlátszó szájkontúr ceruzáját sem használtam eddig. Az Oriflame korrektorát kontúrozáshoz vettem, viszont ahhoz nem elég sötét nekem. 

Az Avon folyékony rúzsáról eddig én csak jókat hallottam, viszont ez a darab rajtam nem akar leszáradni. Pedig szép a színe. Az essence matt kék rúzsa igen különleges, viszont kicsit nehezen kenhető, illetve van egy Avonos kék rúzsom, aminek a színe ennél sokkal szebb. A pici applikátorokat nem szoktam használni, így azoktól is megváltam. Az essence fekete nyomdalakkját a lakkszelektálás után szanáltam ki, miután rátettem a mancsom a Moyra fekete nyomdalakkjára. Az essence lakkja nem tudom miért, de nagyon gyorsan száradt, a vékony mintákat nem lehetett vele felvenni. Pedig nagyon régóta csak az essence fekete nyomdalakkjait használtam.

A legtöbb sminkcuccnak új gazdát fogok keresni, vagy mennek a szabadrablós termékek közé, vagy eladom őket.

Ti miket szelektáltatok ki mostanában?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések