Oriflame The ONE Nail Paint körömlakkok - 2018-as nyári kollekció

Halihó!

A mai bejegyzésben szeretném bemutatni az Oriflame The ONE Nail Paint lakkjainak az új árnyalatait. A kollekció színei nagyon szép nyáriasak, trópusi hangulatot árasztanak a színek. 

A csomagolás a szokásos The ONE csomagolás, azzal a különbséggel, hogy a Nail Paint lakkok 5 ml körömlakkot tartalmaznak a The ONE tartós körömlakkokhoz képest, melyek 8 ml-esek. A kupakjuk egy kattanással záródik, az ecsetük szélesebb és lekerekített, jó és könnyű vele lakkozni. Mivel az ecsetük rövidebb, mint a tartós lakkoké, ezért kevesebb lakkot vesznek fel (de még így is bőven elegendőt), kisebb az esélye, hogy lecseppenjen a felesleges körömlakk. A kollekció összesen 5 lakkból áll, ebből kettőnek krém finishe van, kettőnek metál/fémes finishe, és van egy, ami mikropelyhes vagy "shattered glass" finishű lakk. A képek készítésekor minden lakkra a Sally Hansen Double Duty alap- és fedőlakkját kentem fel.

A kollekció sárga lakkja a Fresh Lime nevet kapta, ami egy zöldes sárga, krém finishű lakk. Bár este teljesen lime zöldnek néz ki, úgyhogy mondhatjuk akár, hogy ez egy világos lime zöld lakk. A teljes fedéshez 3 rétegre volt szükséges, ami sajnos felbuborékosodott. Újra is kentem, hogy még több időt várjak a rétegek között, de akkor is felbuborékosodott. Majd este, amikor a képeket szelektáltam sajnos egyiket sem találtam megfelelőnek, mert túl szemcsések voltak, ezért másnap napközben újra felkentem. És azt tapasztaltam, hogy már egy réteg után is felbuborékosodott! Pedig nem kentem fel nagyon vastag rétegben. Ami nekem meglepő, hogy az Oriflame folyamatosan jön ki a sárga lakkokkal a limitált kollekciókban. A 2016-os nyári kollekcióban is volt egy banánsárga lakk (Mango Splash), ami azért elég hasonló ehhez, valamint még 2015-ben is volt egy napsárga lakkja a márkának. Részemről én ezt csak azért nem értem, mert amennyire tapasztaltam magamon, és az ismerőseimen, a sárga az egyik legkevésbé kedvelt körömlakkszín.





A Papaya Punch egy élénk narancssárga színű körömlakk, ami 3 rétegben fed és krém finishű. Száradást követően egy kicsit sötétebbre és élénkebbre szárad, mint ahogy az üvegben kinéz. Ez is felbuborékosodott a felkenéskor. Ez is hasonló a 2016-os nyári The ONE lakk-kollekció egyik lakkjához (Coral Crush), annyi különbséggel, hogy az nem buborékosodott fel és két rétegben fedett.





A Chameleon Green 2 rétegben fed, metál finishű, amit annak köszönhet, hogy sötétebb türkiz kék alapban rengetek arany shimmert raktak. Viszont ennek ellenére a lakk teljes mértékben zöldnek látszódik. Az Oriflame kínálatában ehhez hasonló lakk még nem volt, egyedi árnyalat a márkától. Sajnos felbuborékosodott. 





A másik metál finishű lakk a kollekcióból a Golden Orchid, ami szintén nagyon sok arany shimmert tartalmaz, amit padlizsán lila alapba raktak bele. Ez is két rétegben fed és ez a lakk is felbuborékosodott felkenést követően. Ez is egy egyedi árnyalat az Oriflame kínálatából.





A kollekció utolsó lakkja a Paradise Pink, ami egy mikropelyhes lakk. Pink alapban úszkálnak a pink pelyhecskék, amelyeknek pink fénye van, de néha kicsit lilásan vagy ezüstösen csillan meg rajtuk a fény. Nagy hátránya a lakknak, hogy csak 3+ rétegben fed, azaz 3 réteg sem volt elegendő a teljes fedéshez. Igaz, 3 rétegben egyenletesen fedett, illetve a pelyhek miatt nagyon sokszor észre sem lehetett venni, hogy nincs teljes fedése a lakknak, csak bizonyos szögekből nézve látszódott át a körömvég. A pici pelyhek miatt ennél a lakknál a körömlakk eltávolítása kicsit nehezebb volt, mint a többinél. És azt szeretném kihangsúlyozni, hogy a kollekcióból ez volt az egyedüli olyan lakk, mai nem buborékosodott fel. Szintén egyedi árnyat az Oriflame-től (lagalábbis az elmúlt pár évben nem rémlik, hogy ehhez, vagy a zöld és lila lakkhoz nagyon hasonlóárnyalattal és finish-sel jött volna ki a márka).





Még azt megjegyezném, hogy ez az 5 ml-es kiszerelés egyénként nekem nagyon bejön, a lakkos szekrényeimben is tudom állítva tárolni a lakkokat, a 8 ml-es lakkjaikkal ellentétben. A kollekcióból a kedvencem a Paradise Pink lett, egyrészt mert nem buborékosodott fel, másrészt pedig mert nagyon jól mutatott a körmeimen. Viszont azt nem tudom, hogy fel fogom-e kenni máskor, mert a gyenge fedése igen nagy hátrány számomra. 

Azt kell, hogy mondjam, hogy szerintem ez egy elég gyér kollekció lett az Oriflame-től. Tudnak ők ennél sokkal jobb lakkokat gyártani, amik nem buborékosodnak fel és még a fedésük is jó. Így ezt a kollekciót nem tudom ajánlani, de a többi The ONE lakkjuk között több kedvencem is van, azok között érdemes szétnézni. 

Ti próbáltátok már ezeket a lakkokat? Mik voltak a tapasztalataitok, azok is felbuborékosodtak, vagy csak én jártam így?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések