Üresjárat - 2018/02

Halihó!

Csak, hogy ne maradjak el vele nagyon, ezért ma hoztam a februári elfogyott termékeimet. Sikerült pár olyan dolgot is elhasználnom, ami már viszonylag régóta megvolt, és kevés termék volt benne. Februárban sajnos parfümöt nem sikerült elhasználnom, de remélhetőleg ez másképp lesz márciusban. :)


Az Eucerin Lip Aktív ajakbalzsamát azért is sikerült elhasználnom, mert január végén úgy megbetegedtem, hogy csak február közepe felé lettem jobban. Viszont annyira imádtam ezt az ajakbalzsamot, hogy amint tudtam újra is vettem, annak ellenére, hogy van pár másik ajakbalzsamom, amik szintén nagyon jók. De ez egyszerűen egy csoda. Ráadásul 840 Ft volt az új, ami szerintem teljesen korrekt ár érte.

A Hipp Babysanft Babasampont az ecseteim tisztítására használom. Kb 900 Ft körül van az ára, sokáig elég, nem szárítja ki az ecseteim szálait (sőt, mintha még ápolná is őket), és ezek mellett iszonyatosan hatékonyan tisztít. Még a több hetes alapozó maradékot is kiszedi a szálak közül 2 mosással. Még mielőtt valaki azt hiszi, hogy nem szoktam rendszeresen tisztítani az ecseteimet, erről szó sincs. Egyszerűen amíg kint voltam Finnországban, az alatt nem sikerült normális, hatékony ecsetmosót találnom. Se a samponom, se a tusfürdőm, se a folyékony szappan, se az arclemosóm, se a kétfázisú sminklemosóm, se ezek kombinációja nem tudta teljesen kiszedni a szálak közül az alapozót. Konkrétan azt hittem, hogy dobhatom ki az ecsetet, de itthon kimostam ezzel, és maradéktalanul kiszedett mindent belőle.

Az Yves Rocher Hydra Végétal hidratáló tonikját nagyon szerettem, de sajnos kivonták, ez volt az utolsó darabom, amit még anno beraktároztam belőle. Kéne helyette keresnem új tonikot, ha tudtok olyat, ami nem szárít akkor osszátok meg velem léci. :)

A Faith in nature kondícionálót tesómtól kaptam, ez éppen egy tengeri hínáros és citromos darab. Nem lett a kedvencem, nem érzem, hogy túl sok hatása lenne, és nekem furán híg volt az állaga. Egynek elmegy, de biztos nem venném újra.

Az Alverde Wohlfühlmoment tusfürdőjének isteni levendulás illata volt. Jó volt használni, elképzelhető, hogy valamikor még fogok belőle venni.

A Sephora testvajait imádom, ennek az orgona illatúnak is hibátlan a minősége. Hatékonyan hidratál, könnyen beszívódik, és az illata is nagyon sokáig megmarad. Amint lehetőségem lesz rá, biztos, hogy megint fogok venni Sephorás testvajat, annak ellenére, hogy itthon elég sok testápolóm van még.

A Neogranormon sensitive törlőkendőjét imádom, gyakorlatilag mindenhez ezt használom. Sminklemosásra (főleg szemsmink eltávolítás), random arctörlésre, ecsetek áttörlésére és még sorolhatnám. Sok van egy csomagban, nagyok a kendők, megfelelően be vannak nedvesítve, nem száradnak ki a csomagolásban, baráti az áruk és soha nem okoztak irritációt. Csak ajánlani tudom!

Mit szoktatok használni ecsettisztításra és melyik a kedvenc törlőkendőtök?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések