Trend IT UP Tropic Chic lakkok

Halihó!

Múltkor vettem két Trend IT UP körömlakkot a Tropic Chic kollekcióból. A kék színű a 030-as, a sötét narancs pedig a 010-es árnyalat. A kéket már akkor is kinéztem, amikor a márka feltűnt a dm üzletekben, de halogattam a megvételét. A narancssárga társa pedig most csavarta el a fejemet, mert gondoltam, hogy nyáron nagyon jól mutatna a körmeimen.


Az üveg dizájnja tetszik, az ecset nem túl széles, de lapított és lekerekített, könnyű vele lakozni. Ráadásul nem vesz fel túl sok festéket se. A lakkok állaga jó, könnyen lehet őket kezelni. 


Sajnos egyik lakk sem lett a kedvencem, sőt. Elsősorban a fedésükkel van a bajom, ugyanis 3 rétegben sem fed egyik sem. A kéknél az első réteg után látszott, hogy 3+ réteges lesz, a narancssárga nagyon ígéretes volt egy rétegben, viszont se 2, se 3 rétegben sem akart fedni. Másrészt pedig 4 rétegben már igen csak lassan száradnak és buborékosodni is hajlamosak. Ha valaki nem finnyás, akkor 3 rétegben is lehet őket használni, mert szerencsére egyenletesen fed mindkét lakk. 


Mindkét lakkra igaz, hogy átlátszó színes alap van teletömve shimmerrel. A gyengébb fedés is ennek az alapnak köszönhető. A színük nagyon tetszik, viszont nekem nem éri meg a szenvedés ezekkel a lakkokkal. Pláne, hogy 900 Ft-ba kerültek, ami nálam nem számít soknak egy lakkért, de ilyen ár mellett már vannak elvárásaim a lakkokkal szemben.

Összességében szerintem nem érik meg az árukat, nem tudom javasolni megvételre. Ha mégis nagyon tetszik valakinek, akkor viszont valamilyen jól fedő színes lakkot javaslok alájuk. 

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések