2017. július 22., szombat

Trend IT UP Tropic Chic lakkok

Halihó!

Múltkor vettem két Trend IT UP körömlakkot a Tropic Chic kollekcióból. A kék színű a 030-as, a sötét narancs pedig a 010-es árnyalat. A kéket már akkor is kinéztem, amikor a márka feltűnt a dm üzletekben, de halogattam a megvételét. A narancssárga társa pedig most csavarta el a fejemet, mert gondoltam, hogy nyáron nagyon jól mutatna a körmeimen.


Az üveg dizájnja tetszik, az ecset nem túl széles, de lapított és lekerekített, könnyű vele lakozni. Ráadásul nem vesz fel túl sok festéket se. A lakkok állaga jó, könnyen lehet őket kezelni. 


Sajnos egyik lakk sem lett a kedvencem, sőt. Elsősorban a fedésükkel van a bajom, ugyanis 3 rétegben sem fed egyik sem. A kéknél az első réteg után látszott, hogy 3+ réteges lesz, a narancssárga nagyon ígéretes volt egy rétegben, viszont se 2, se 3 rétegben sem akart fedni. Másrészt pedig 4 rétegben már igen csak lassan száradnak és buborékosodni is hajlamosak. Ha valaki nem finnyás, akkor 3 rétegben is lehet őket használni, mert szerencsére egyenletesen fed mindkét lakk. 


Mindkét lakkra igaz, hogy átlátszó színes alap van teletömve shimmerrel. A gyengébb fedés is ennek az alapnak köszönhető. A színük nagyon tetszik, viszont nekem nem éri meg a szenvedés ezekkel a lakkokkal. Pláne, hogy 900 Ft-ba kerültek, ami nálam nem számít soknak egy lakkért, de ilyen ár mellett már vannak elvárásaim a lakkokkal szemben.

Összességében szerintem nem érik meg az árukat, nem tudom javasolni megvételre. Ha mégis nagyon tetszik valakinek, akkor viszont valamilyen jól fedő színes lakkot javaslok alájuk. 

Flóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése