essence glow&care - 07 keep calm and glow on

Halihó!

Ezt a lakkot pár hónapja vettem, amikor végre kaphatóak voltak az essence új szortimentes termékei. Be kell vallanom, hogy azért vettem meg, mert iszonyatosan fura színe volt. És az egészben az a legfurább, hogy még mindig nem tudom, hogy érzek ezzel a lakkal kapcsolatban. Mert nem mondom, hogy "húúú, de tetszik", de mégis van benne valami ami megfogott. Emellett nem tudom eldönteni, hogy valaha újra felkenném, annak ellenére, hogy szerintem jól nézett ki a körmeimen.

Egyébként a glow&care vonalba tartozik, ami számomra azért fura, mert ennek ellenére metál finishe van a lakknak, de emellett tényleg elég fényes is. Az ecsete nem olyan széles, mint a the gel lakoknak, viszont ugyanúgy lapított és lekerekített, könnyen használható. A lakk állaga elég érdekes, viszonylag sűrű, de könnyen terül, könnyű irányítani. A fedése is elég jó, akár egy rétegben is tud fedni, én a biztonság kedvéért 2  rétegben használtam. A színe miatt nálam a meghatározhatatlan lakkok közé tartozik, az alap színe szürkés-lilás mauve szerűség, benne iszonyatosan sok bronz és kék metál szemcsékkel. Tudom, ez elég hülyén hangzik, de így tudom a legjobban jellemezni.





Ti már próbáltátok valamelyik glow&care lakkot?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések