Üresjárat #21

Halihó!

Ma egy nagyon nagy adag üres flakonnal jelentkezem. Nyáron nagyon sok mindent sikerült elhasználnom, még magamon is meglepődtem, hogy mennyi mindent (ez főleg a sminkes, lakkos frontra értendő). Közben pedig összegyűlt egy újabb nagy adag üres flakon, úgyhogy azt is igyekszem nemsokára megosztani Veletek. :)

Testápolás

Avon Senses Joyful Tropics tusfürdő: Nem igazán csípem tusfürdőben az édes, gyümölcsös illatokat, viszont ez elég szimpatikus volt. Papaya és barack illatú hivatalosan, a barackot ki is éreztem belőle, papaya fronton sajnos nem vagyok ilyen nagy illat-mester, de elhiszem, hogy az is volt benne. Érdemes kipróbálni, mert tényleg jó illata van.
Yves Rocher Jardis du Monde Carambola tusfürdő: Hát ez mennyei volt. Nagyon kellemes, élénkítő citrusos illata volt, bármikor szívesen használnám. Az YR tusfürdők amúgy is nagy kedvenceim, mert az illatokat mindig nagyon sikerül eltalálniuk.
Yves Rocher Jardis du Monde Grapefruit tusfürdő: Ezentúl kötelező lesz beszereznem nyaranta. Imádtam az illatát, a 40 fokban nagyon hamar elhasználtam. :)
Balea After Sun napozás utáni tusfürdő: Már 2 éve hű társam nyaranta. :)
Oriflame Feet Up Advanced lábradír: Szokásos testradírom. Tökéletes radírozó hatékonyság, állag, szemcsesűrűség, és még frissít is.

Arcápolás

Yves Rocher Hydra Végétal hidratáló micellás víz 2 az 1-ben: Nem mondom azt, hogy rossz termék, mert nem az, viszont engem nem vett le a lábamról. Ugyanúgy, ahogy az eddig próbált micellás vizek egyike sem. Sminket lehozza, nem csípi a szememet, de nekem ez a micellás víz téma nem igazán fekszik.
Yves Rocher Hydra Végétal Hidratáló tonik: Végre sok év után sikerült egy olyan tonikot találnom, amit maradéktalanul szeretek. Amikor elfogyott, illetve amikor már kerestem az utánpótlást, egyik általam meglátogatott YR üzletben sem láttam. Tipikus. :/ Mindenesetre amint látok, szerintem veszem belőle megint, mert úgy vettem észre, hogy a bőröm nagyon szereti. Nem hagy ragacsos érzetet maga után, ténylegesen hidratál, puhább utána a bőröm.
Yves Rocher PuBleuet Sminklemosó víz arcra és szemre: Nem volt rossz sminklemosó, pár vattakoronggal le is hozta az egész sminkemet, a szememet nem csípte, viszont, ha picit belement a szemembe, akkor nem volt a legkellemesebb érzés, de semmi vészes nem történt olyankor. A kiszerelését annyira nem szerettem, egy kicsit "csőrösebb" kiöntő jobb lett volna rá.
Yves Rocher Pure System Mélytisztító arclemosó: Imádom. Sajnos, amikor kellett, ezt sem tudtam újravenni, mert egyszerűen egyik üzletben sem volt készleten. De majd legközelebb. :)
Yves Rocher Pure System Pórustisztító maszk: Ezt a maszkot is szerettem, de amint elfogyott egy másikat próbáltam ki a márkától, viszont szerintem amikor a jelenlegi elfogy, akkor vissza fogok térni ehhez. Nagyon szép tiszta érzetű, és puha volt utána az arcom.
Oriflame Swedish Spa arcápoló szérum: Visszatértem a régi kedvencemhez. És ennek örömére elég hamar el is használtam, úgyhogy most várom, hogy megint jó áron legyen a katalógusban.
Balea Pórustisztító tapasz lótuszvirág kivonattal: Ezt csak kíváncsiságból vettem meg. Sajnos nem elég hatékony. Néhány pórusomat tényleg szépen kitisztította, de a nagy részükkel nem bírt el.
Uriage Bariésun krém SPF30: Ebből még vagy egy kicsi, amit egy apróbb tégelybe átraktam. Nekem ez a termék iszonyatosan nagy csalódás volt. Nehezen szívódott fel, ha picit többet raktam a fejemre, akkor rögtön fehér lettem, ha kevesebbet, akkor nehezen lehetett eloszlatni. Kukacosodott! Kukacosodott!! Volt, hogy emiatt kellett a sminkelést elölről kezdeni... Legtöbbször a Swedish Spa szérummal együtt bekeverve vittem fel, hogy segítsem a beszívódását, meg hogy ne kukacosodjon. Egy ilyen árkategóriájú krémtől azért nem ezt várom el. Sőt, a kukacosodást még az 500 Ft-os legolcsóbb Oriflame krémem se produkálta... A maradékot nem tudom, hogy mikor fogom elhasználni, de lehet, hogy egyszerűen elkenegetem, mint valami testápolót...

Hajápolás

Alverde Vitalizáló sampon koffeinnel: Szokásos. :)
Alverde Regeneráló hajbalzsam avokádó kivonattal és sheavajjal: Szintén szokásos. :)
Oriflame HairX dúsító szárazsampon: Dettó. :D
Oriflame eleo hajvédő olaj: Ez a második flakonom, amit az előzővel párhuzamosan kezdtem el használni. Amint kifogyott, rá kb. 1 hónapra a hajam olyan szinten elkezdett gubancosodni... Csak az a része, ahova ezeket a hajvégápolókat kentem. Azt hiszem, a közeljövőben nem fogok szilikonos hajvégápolókkal kísérletezni.
Yves Rocher Hajregeneráló olaj: Na, ez viszont egy csoda volt. Hajmosás előtt kellett használni, és hiába raktam belőle retek sokat egyszerre a hajamra, nagyon sokáig elég volt. Változó volt, hogy mennyi ideig hagytam fent a hajamon, volt, hogy órákig is. Mindenesetre hajmosás után mindig iszonyatosan pihe-puha volt a hajam. Ezt is ajánlom kipróbálásra. :)

Testápolás

Alverde pumpás dezodor vízimenta kivonattal és tengeri ásványokkal: Szokásos. :D
Rexona Motionsense invisible Pure izzadásgátló stift: Sajnos nekem nem volt elég az az izzadásgátlás, amit ez a kence tudott, így kutatom még mindig a tökéletes izzadásgátlót.
Ebelin Nedves törlőkendő Aloe Verával: Főleg ecsetek gyors áttörlésére, swatchok lemosására használtam el.

Kiegészítők

Oriflame Proffesinal sminkszivacs: Kicsit vegyesek az érzéseim ezzel a szivaccsal kapcsolatban. Az első szivacsom (jobb oldali) tökéletesen működött, felpuffadt, a vizet könnyen ki tudtam belőle nyomni, az alapozót, korrektort nagyon könnyen és szépen oszlatta el az arcomon. Ehhez képest a bal oldali szivacs már nem teljesített olyan jól, amikor a vizet próbáltam belőle kinyomni, akkor összenyomás után nehezebben állt vissza a régi alakjára. Alapozás közben nem volt vele semmi gond, ott tökéletesen működött. Emellett elég sok mosást is kibírtak, az első szivacsot szerintem nyúztam vagy 1-1,5 évig. Egy próbát mindenképpen megér!
Oriflame arctisztító szivacs: Arcmaszkok lemosásához szoktam használni. Ez az Oriflame-es változat nálam tökéletesen bevált.
Essence frame4FAME műszempillák: Ha nagy ritkán műszempillát használok, akkor ezeket a tincses darabokat szoktam használni. Ez is kitartott néhány évig. Egyébként nekem tökéletesen bevált ez az essence-féle műszempilla, és a ragasztóval is elvagyok, amit a csomaghoz szoktak adni. Szerintem, ha műszempillával kísérletezik az ember, érdemes ezeket kipróbálni először.

Körömlakklemosók

Isana mandulás lemosó: Főleg takarításra használtam el őket (újrarendeztem a lakkos-mappámat).
Cien Classic körömlakklemosó: A Lidl saját márkás lemosója, acetonos. És azt kell, hogy mondjam, hogy szimpibb mint az Isana és az ebelin acetonos lemosója. Sajnos a kupakját nem tudtam letekerni, mert annyira rászorult a flakonra, de a következőt remélhetőleg már újra fogom tudni tölteni.
Ebelin acetonmentes pumpás körömlakklemosó: Eléggé elhasználódott már a flakonja, így ment a kukába.

Körömlakkok

Essence Studio Nails green power strengthener alaplakk: Nagyon megszerettem, ha a mostani alaplakkjaim elfogynak, akkor ezt (pontosabban a megújított verziót) veszem újra.
Astor Pro Manicure 5 az 1-ben alaplakk - 001 Give Me All!: Sokáig ezt az alaplakkot használtam főleg, de az essence green power most szimpibb.
Essence btgn fedőlakk: Már nem is tudom hány éve használom... Igazán csinálhatnának hozzá egy óriási utántöltős verziót is. :D
China Glaze Everglaze fedőlakk: Ezt is újra kéne venni. :)
Orfilame körömfehérítő lakk: Már a második üvegem ebből a lakkból. Sajna nem láttam az elmúlt néhány katalógusban, pedig újravenném. Fehérítős lakkokból eddig ez a kedvencem.
Essence effect nail polish - 22 i <3 magic: Fedőlakknak nem igazán használtam el, viszont elég sok frankenembe belekerült.
Essence nail art stamping polish - 01 Stamp Me! White: Szegénykébe már alulra eléggé belekötött az anyag, és miután van egy Moyra fehér nyomdalakkom is, ezért ezt szanáltam.

Sminkcuccok

Catrice Camouflage krémkorrektor - 010 Ivory: A szokásos. :)
Oriflame The ONE Mattító alapozó: Télen nem az igazi ez az alapozó, mert akkor nagyon mű tud lenni rajtam, de tavasszal és ősszel tökéletes. Erős a fedése, korrektor szerintem nem kell mellé. Könnyű eloszlatni, a végeredmény pedig tényleg matt hatású. Biztos, hogy újra fogom venni, mert még a színe is tökéletesen illik a bőrömhöz.
Catrice Muxury Lashes Ultra Black Dúsító szempillaspirál: Jó kis szempillaspirál, szerettem a keféjét, megfelelő anyagmennyiséget vett fel egyszerre. Szétválasztotta a pilláimat, dúsított is, plusz egy picit hosszabbított is. Egyedül ami nem jött be az az, hogy szerintem elég hamar beszáradt, legalábbis a többi spirálomhoz képest. És amikor már csak kevés volt benne, akkor meg eléggé csomósodott, és nem lehetett vele már olyan szépen spirálozni. De összességében jó spirál.
Essence Sun Club Matt bronzosító - 01 natural: Múltkor kicsit összetörött, ezért alkohollal fixáltam. Viszont utána már nem éreztem olyan jónak a minőségét, és mivel sikerült a szabirabis csomagban ráakadnom egy alig használtra, így nem tartottam meg.
Essence Color Flash dúsító szempillaspirál - #05 lila és #03 piros: Már nagyon régóta megvannak, és elég büdik már, igaz, újonnan sem volt túl jó illatuk. Viszont már az elmúlt egy évben nem is használtam őket, így ki lettek szelektálva.
Oriflame Very Me Fat Lash Funky szempillaspirál - Silver, Blue, Green: Ugyanezek állnak ezekre a szempillaspirálokra, azzal a kivétellel, ha  a szemöldökömet akartam rendbe rakni, a hosszabb szálakat levágni, stb. akkor ezeket a spirálokkal fésültem felfele és lefele a szemöldökszálaimat. Viszont csak emiatt már nem akarom őket tartogatni.
Catrice Créma Fresh Hair & Lash & Brown Colour - C02 Evergreen 60s: Anno nagyon megtetszett ez a spirál, de már újonnan is eléggé száraz és darabos volt az állaga, és ezt még kevesebbet használtam, mint a többi színes spirálomat. Így ez is ment a kukába.

Ti miket használtatok el mostanában? Szoktatok még színes szempillaspirált használni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések