Oriflame The ONE tartós körömlakkok - 2016 nyári kollekció

Halihó!

Ma az Oriflame nyári kollekciós lakkjait szeretném bemutatni nektek. A márka idén nagyon élénk színekkel állt elő. Összességében egymás mellett nekem nagyon tetszenek a színek, de hordani részemről nem feltétlenül hordanám őket. Nem a minőségük miatt, hanem mert az ilyen típusú színeket annyira nem kedvelem. A minőségükre pedig egy rossz szavam sincs. :)

A kollekcióban 3 krém és 2 jelly lakk kapott helyet. Amiben mindegyik lakk megegyezik, az az, hogy gyorsan száradnak, és ráadásul nagyon fényesre is. A jelly lakkok annyira fényesek, hogy azokat fedőlakk nélkül fényképeztem be. Az ecsettel azért érdemes vigyázni, mert nagyon sok festéket tud felvenni. Szerintem a krém lakkokat úgy a legegyszerűbb felkenni, ha kicsit vastagabb rétegeket használunk. 


Kiwi Delight: Klasszikus fűzöld árnyalat, bár a kivi zöld is elég jól illik rá. 2 rétegben használtam, fedőlakkot kentem rá. Már az első rétegnél is egyenletesen fedett. Lemosásnál óvatosnak kell lenni, mert hajlamos megszínezni a köröm körüli bőrt.






Mango Splash: Elég érdekes sárga szín, mert kimondottan élénk napsárgának mondanám, viszont van benne egy enyhe zöldes tónus, ami különlegessé teszi. Meglepő módon nem is nézett ki szörnyen a kezemen, mint a legtöbb sárga lakk. Ebből is 2 réteget használtam, rá egy réteg fedőlakkot. Picit hajlamos lehet a foltozódásra, de ha felkenésnél odafigyelünk, akkor ez elkerülhető.






Coral Crush: Élénk narancssárga árnyalat, jó alap lehet halloweeni manikűrökhöz. 2 rétegben kentem fel ezt is (plusz fedőlakk), nem foltozódott. Narancssárga körömlakk lévén ez is elég jól mutatott a kezemen, pedig ezek sem szoktak jól állni. Mondjuk az árnyalatnevének semmi köze nincs a lakk színéhez, de ez legyen a legkisebb probléma. :)






Sunset Burst: 3 réteget kentem fel belőle, minden réteg egyenletesen fedett. Egyedüli hátránya, hogy még 3 réteg után is átsejlenek egy nagyon picit a körömvégek, de mivel jelly lakkról van szó, engem ez nem zavart. Gyönyörű telt piros színe van, ha jobban szeretném a piros színt, akkor ettől a lakktól oda meg vissza lennék. :)






Hot Flamingo: Ez a lakk nagyon megijesztett, mert az első réteg nagyon gyéren fedett, de 3 rétegben már szerencsére teljesen fed. Ezen sincsen fedőlakk. Talán ez a lakk tetszik a legjobban a kollekcióból. :)





Ti találkoztatok már az Oriflame-nek ezzel a kollekciójával? Melyik lakk tetszik Nektek a legjobban belőle?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések