Morphe 12Z paletta

Halihó!

Ma a Morphe 12Z palettáját szeretném Nektek bemutatni, amit másodkézből sikerült megszereznem. Amikor megláttam Julcsinál, hogy eladó, akkor rögtön felkaptam rá a fejem, hogy hú de szép színek vannak benne. Viszont elég sokáig filóztam rajta, mert hiába vannak benne jó kis színek, gyakorlatilag az összes sötétnek mondható, így nem voltam benne biztos, hogy ki fogom használni. De nem hagyott nyugodni, és tudtam, ha nem szerzem meg akkor bánni fogom. Pláne, hogy rendelni meg tudnám magamnak is, viszont hiába van jó áron a paletta, a szállítási költséggel nekem már nem igazán érné meg.

Lassan egy hónapja van nálam, és jó sokat próbálgattam már, úgyhogy elég jó véleményt tudok mondani a színekről. Miután ez egy csillagjegyek ihlette paletta, gondoltam minden csillagjegyhez csinálok egy-egy sminket. úgyhogy a közeljövőben igen sok smink lesz a blogon. :) Egyébként ehhez a sminkelős mókához Flóra hozta meg a kedvem, újra indított egy blogot, és annyira jó volt látni a kreatív sminkjeit, hogy eszembe jutott, hogy én is mennyire élveztem régebben, amikor csak leültem és a saját szórakoztatásomra sminkeltem. :) Szóval a palettához kötődő 12 sminket gyakorlatilag neki köszönhetitek. :D


De vissza a palettához. Sajnos maga a palettában a színek nem voltak biztosan beleragasztva, egy-két potnál a ragasztó elgyengült, és kipotyogtak a színek a helyükről. Ezért átköltöztettem őket az egyik Z Palettámba (a matt zöld és matt fekete azért néz ki ilyen szmötyin, mert kicsit nehezen bírták a költözést). Az eredeti paletta egyébként matt fekete, biztosan záródik, és a szemhéjpúdereket egy fólia védi. Az egyes színeknek sajnos nincs fantázianeve, de az ember lánya enélkül is tud élni. :) A színek minősége eléggé változó, de ezeket majd az egyes színeknél mondom majd el.


Kicsit szerencsétlenül sikerült befényképeznem őket, azt hittem ráférnek egyben az alkaromra, de tévedtem. A színmintákhoz nem használtam semmilyen alapot.

Felső sor:
1: Metálfényű ezüst szín. Puha, viszont sajnos darabos, potyogni is hajlamos, a satírozást sem bírja túl jól. Legegyszerűbben szerintem az ujjal lehet felvinni, így a szín intenzitását is tudjuk növelni, és kevesebbet is potyog.
2: Enyhén selyemfényű (vagy inkább bőrfényű) szürke szemhéjpúder. Jól pigmentált, könnyen satírozható, nem potyog, megfelelően puha szemhéjpúder.
3: Vörös szemhéjpúder kicsit bogyós fénnyel. Ez volt az egyik szemhéjpúder a palettában, ami eléggé felkeltette az érdeklődésemet, mert nem épp egy megszokott szemhéjpúder árnyalat. Sajnos kicsit gyengébben teljesít, mint amit vártam. Közepesen pigmentált, alappal nagyobb gond nincs vele, viszont satírozáskor erősen veszít az intenzitásából alap ide vagy oda. Ha intenzív színt szeretnénk elérni, akkor rögtön a szemhéjalapra ujjal vigyük fel, és csak óvatosan satírozzuk.
4: Ciklámen lila árnyalat, ez is selyemfényű. Kicsit jobban bírja a satírozást, mint a vörös társa, de ezzel sem árt óvatosnak lenni. Nem túl puha, nem potyog, nem is porzik. Ennél is az ujjal felütögetést ajánlom, ha intenzív színt szeretnénk elérni.

Középső sor:
5: Ezüstös selyemfényű csokibarna szemhéjpúder. Puhább, mint az eddigi selyemfényű púderek. Erősen pigmentált, jól satírozható, nem potyog, minimálisan porzik. Az egyik kedvencem a palettából.
6: Matt sötétzöld szemhéjpúder. Matt árnyalathoz képest nagyon jó a minősége, erősen pigmentált, picit porzik, de potyogásra nem hajlamos. Szemhéjalappal nagyon szép intenzív színt lehet elérni. És jól is satírozható, nem lesz foltos a végeredmény.
7: Selyemfényű sötét teal szemhéjpúder. Erre is nagyon kíváncsi voltam, hogy hogyan teljesít élesben. Jól pigmentált, könnyen satírozható, satírozáskor nem vagy csak nagyon minimálisan veszít az intenzitásából. Ez sem túl puha szemhéjpúder, de nem porzik.
8: Metálfényű szemhéjpúder, barna alappal zöldes-teales metál fénnyel. Nagyon puha, mint a legelső ezüst, viszont sokkal kevésbé darabos. Könnyen satírozható, viszont akkor a zöldes fényéből veszít egy picit, erősen pigmentált. Hajlamos picit potyogni, ettől függetlenül ez is az egyik kedvencem a palettában.


Alsó sor:
9: Metálfényű aranyos-zöldes-libafos szín. Erősen pigmentált, nem potyog, puha, könnyen satírozható, satírozáskor nem veszít a szín az intenzitásából. Ennek a legjobb a minősége a palettában, ráadásul a színe is nagyon pöpec, ez az abszolút kedvencem a palettában. :)
10: Selyemfényű sötétebb királykék szemhéjpúder. Ez is elég puha, pigmentált, könnyen satírozható, viszont egy incifincit ez is veszít az intenzitásából ha elsatírozzuk. Nme porzik, nem potyog.
11: Selyemfényű grafitszürke szemhéjpúder. Színben nincsen nagy különbség közte és a másik szürke púder között. Puha, jól satírozható, nem potyog, nem porzik.
12: Matt fekete szemhéjpúder. Erősen pigmentált, picit hajlamos porzani, jól satírozható, nem vettem észre, hogy potyogna.

Összességében azt kell, hogy mondjam, hogy három kevésbé jó minőségű szemhéjpúder van a palettában (ezüst, vörös, lila), viszont egyáltalán nem a használhatatlan kategóriába esnek. Számomra a legtökéletesebb, legjobb minőségű szemhéjpúder az aranyos-zöldes libafos, viszont a sötétebb szürke és a barna sem marad el mögötte sokkal, plusz a zöldes fényű csoda, ami igaz, hogy picit darabos, de ettől függetlenül nem lehet rá panasz. A matt színek is nagyon jók, hihetetlenül pigmentáltak (egyszer a zöld felkerült a szemöldökömre, és 2 adag kétfázisú lemosó, 2 adag micellás víz, és 1 adag arctisztító után is enyhén zöld volt a szemöldököm :P). Részemről csak az a szerencsétlenség, hogy a szürkés színeket nem igazán fogom használni, viszont a vöröset és a lilát igen, viszont azok gyengébb minőségűek. Így, hogy másodkézből került hozzám, határozottan megérte megvenni, viszont teljes áron (15 dollár) már jobban elgondolkodnék rajta, pláne, hogy a szállítás a Morphe honlapjáról több, mint 22 dollár.

Ami a paletta mellett szól az az, hogy nagyon sok féle szín van benne, illetve ha valaki szereti a sötét színeket, akkor nagyon  jó választás lehet. A színek közül nem mindegyik tökéletes, viszont ezek vannak kisebbségben, illetve ezeket is nyugodtan lehet használni. Az ára is baráti, viszont a szállítással együtt már nem éri meg szerintem. 

Nektek van bármilyen sminkcuccotok a Morphe-tól? Gondolok itt ecsetekre, szemhéjpúder palettára, stb.. Mennyire tetszik Nektek ez a paletta? Kihasználnátok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések