Üresjárat #19

Halihó!

Elég rég volt utoljára üresjárat, és hát azóta igen sok minden gyűlt össze, úgyhogy készüljetek fel lelkileg a retek hosszú bejegyzésre. :)

Az elmúlt 2 hónap (már korábban befényképeztem, úgyhogy ez tényleg csak 2 hónap) termése elég változatosra sikeredett, szerencsére nagyon sok sminkcucc is helyett kapott benne, plusz van benne parfüm is, amit valljuk be, viszonylag lassan használ ez az ember. :)

Csoportképet most elfelejtettem csinálni, de őszintén szólva szerintem rá sem fértek volna a képre. :P

Tusfürdők

Isana téli tusfürdő: Még novemberben vettem, de csak most jutottam el oda, hogy elhasználjam (mindig tusfürdő dömping van itthon). Nagyon fincsi karamellás illata volt. Limitált volt, így már nem lehet kapni, ha lehetne, akkor szerintem még vennék belőle.
Dove Purely Pampering tápláló krémtusfürdő: Ezt a tusfürdőt ajándékba kaptam. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a Dove-os tusfürdők nem jönnek be, ez is folyékony szappanként végezte.
Oriflame Discover Japanese Ceremony tusfürdő: Kellemes friss illata van, reggeli zuhanyzásnál nagyon jól tud esni.
Oriflame Bright Bouquet tusfürdő: A csomagolását annyira nem szerettem meg, mert hiába szép, nem túl praktikus: amikor már kevés van benne, elég nehéz kinyomni a tusfürdőt. Az illata is nagyon tetszett, frissen levágott virág illata volt, frissítő, kellemes. :)
Yves Rocher Fresh Rose tusfürdő: Igazi rózsa illata volt, nagyon tetszett. Viszont a teljes árát sokallom, ezer forint felett van.
Yves Rocher Jardis Monde tusfürdő: Az illata nagyon különleges számomra, az ára is elég baráti, biztos fogok még ebből a vonalból venni tusfürdőt. :)

Testápolás

Oriflame Sun Zone Öregedésgátló napvédő krém arcra és napnak kitett bőrre SPF 25 - közepes védelem: Ennél hosszabb nevet ki se találhattak volna neki. :P Még van benne, de a csomagolás szerint a szavatossága lejárt, így inkább kiszelektáltam. Nem tudom mennyire változik meg a hatása a szavatosság lejárta után (általában nem szoktam változást tapasztalni), de inkább nem kockáztatok. Egyébként szerintem elég jó kis napvédő, hatásos, a mérete miatt is szeretem - nálam ez volt a táskába dobálós darab.
Sephora Testápoló vaj - Vanília: Imádom a Sephora testápoló vajait. Isteni finom illatuk van, gyorsan beszívódnak, táplálnak, az illatuk sokáig megmarad a bőrön, egy szó, mint száz: csillagos ötös termékek. Ha tehetitek érdemes beruházni rájuk. :)
Mediterranee Sea testápoló: Ezt még a francia rokonoktól kaptuk. könnyed állaga van, egész gyorsan beszívódik és az illata is kellemes volt. :)
Rexona Motionsense Invisible dezodor: Nem rossz darab, elég hatásos, de nem lett a kedvencem.

Hajápolás

Alverde Regeneráló hajbalzsam avokádó kivonattal és shea vajjal x2: Szokásos balzsam, még mindig ezt szeretem a legjobban. Mást kipróbálni sincs nagyon kedvem. :P
Alverde Dúsító sampon bio bambusz és bio narancsmenta kivonattal: Ha jól rémlik ez egy új fajta Alverde sampon. Nem rossz darab, jól tisztít, a hajtöveket is elég jól meg tudja emelni.
Alverde Dúsító sampon olíva és henna kivonattal: Nem az első és nem is a második amit elhasználtam, még mindig szeretem.
Oriflame eleo hajvédő olaj: A hatását nagyon szeretem, nem szárazak a hajvégeim, tényleg jót tesz neki, viszont szilikonos, és szerintem emiatt van az, hogy ha már egész hosszú a hajam, akkor nagyon elnehezül. Még van egy itthon, azt el fogom használni, de utána nem fogom többet megvenni. Hiába jó a hatása, ha a vékony szálú hajamat elnehezíti - nem szeretem, ha szopott gombóc a fejem frissen mosva. Akinek viszont nincsenek ilyen problémái, annak tudom ajánlani, mert a hatása az tényleg szembetűnő. :)

Arcápolás/1

Yves Rocher Pure System Mélytisztító arclemosó x2: Októberben vettem belőle az első darabomat, és nagyon nagyon megszerettem. Hatékonyan tisztít, a sminkkel is egész jól elbánik, a pici szemcséknek köszönhetően pedig gyengéden radíroz is.
Alverde tengeri algás arctonik: Nem szerettem meg ezt a tonikot. Az illatát nem szeretem, picit alkoholos, a hatását sem találtam megfelelőnek. Egynek elment, de ennyi.
Yves Rocher Expressz sminklemosó szemre: Ez is egy nagyon nagy kedvenc lett. Barátnőm ajánlotta, hogy próbáljam ki az Yves Rocher sminklemosóját - igaz ő nem erre a kétfázisúra gondolt, viszont nagyon örülök, hogy kipróbáltam. Az ára is igen baráti, plusz nagyon sokszor van akció, illetve a törzsvásárlói program keretében nagyon sokszor lehet igazán jó áron hozzájutni az Yves Rosher termékekhez. A lényeg: a sminket nagyon szépen lehozza, a szememet sem csípi, csak ajánlani tudom. (Ezen a héten újra is vettem.)

Arctisztó kendők

Helia D Micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő: Múltkor nagyon dicsértem, ezért újravettem. Az ára ezer forint körül mozog, ami szerintem elég sok egy sminklemosó kendőre, de ha működik, akkor úgy vagyok vele, hogy megéri. Sajnos ez az újravásárolt darab közel sem volt olyan jó, mint az első. Az első 7-8 kendő elég száraz volt, a többivel már nem volt gond. A nedvesebb kendők szépen leszedték a sminket, de nekem így egyáltalán nem éri meg, hogy csak a kétharmada használható.
Ebelin Nedves törlőkendő selyemkivonattal x3: Nem rosszak, az áruk elég baráti volt (300 forint akciósan). Itt is voltak olyan csomagok, amikben a kendők egyharmada picit száraz volt, mindenesetre ezek szerintem érdemesebb kipróbálni, mint a Helia D-t. A sminket  elég jól lehozzák, de egész arcra kell szerintem 2 kendő. Nem vettem újra, most inkább sminklemosóval szedem le a sminkem, mint arctisztító kendővel.

Arcápolás/2

Oriflame Optimals Aqua Charge Arcápoló lotion SPF 15: Anyától kaptam amikor átváltott tavasszal a natúr kozmetikumokra. Maximum csak a feléig volt benne a krém, így elég hamar elhasználtam. Gyorsan beszívódott, szerintem egész jól is hidratált, a pumpás kiszerelést pedig nagyon tudom értékelni egy krémnél. :)
Oriflame Uborkás arcápoló fluid: Nagyon könnyed, már-már vizes állagú arckrém. Ezt is anyától kaptam, de ebben már igen kevés volt, így a hatásáról annyira nem tudok nyilatkozni. Gyorsan beszívódott és az illata is kellemes volt.
Oriflame Pure Nature Arcápoló gél Aloe Verával és árnikával: Ezt főleg gyantázás után karra, lábra használtam, vagy ha úgy éreztem, hogy egy picit leégtem. Önmagában mint arckrém szerintem nem valami nagy durranás, de az irritált bőrt nagyon szépen megnyugtatta.
Uriage D.S. Emulzió krém: Seborrheás bőrre való krém, ősszel és télen mint hidratáló nekem kevés volt, ezért nem használtam folyamatosan, ezért jelentős hatást sem tudtam megfigyelni. Összességében én egy kicsit többet vártam ettől a krémtől, pláne ennyi pénzért. Az elején még rendszeresen is használtam, akkor sem vettem észre semmit változást, azon kívül, hogy nagyon száraz volt a bőröm utána. Nem hiszem, hogy újraveszem majd.
Oriflame Milk&Honey Gold Nappali arckrém: Ez is anyától van. Elég sok volt benne, de szerintem kb. egy hónap alatt elhasználtam. Nagyon gyorsan beszívódott, jól hidratált, és isteni finom mézes illata van. Lehet, hogy ha elhasználom végre az arckrémeimet, akkor be fogok rá ruházni, mert az ára sem vészes, és szerettem használni. :)
Sephora Honey Eye Mask: Tavaly amikor vettem a két testápolót, akkor kaptam ajándékba és csak most jutottam el odáig, hogy kipróbáljam. Nem volt rossz, bár nekem ez a kiszerelés elég fura volt. Egy használat után nem vettem észre változást, de örülök, hogy kipróbálhattam. :)

Körömápolás

Isana mandulás körömlakklemosó: Az ebelines verzió nem akciós, így ez most jobban megéri. Glamour napokon be is táraztam belőle, csupán 4 üveggel vettem. :D
Ebelin acetonos körömlakklemosó: Jobban szeretem, mint az Isanát, de teljesn áron 280 Ft, így annyira nem éri meg szerintem. Ha akciós lesz, és már az Isanák elfogytak, akkor majd megint áttérek erre.
Alverde körömerősítő szérum: Ezt nem sikerült elhasználni, és szegénykének le is járt a szavatossága, és ez meg is látszik az állagán, így ment a kukába.
Essence btg fedőlakk: Mindig van belőle itthon 1-2 darab. Olcsóbb lakkokra inkább ezt kenem, mint az Everglaze-t. :P
Oriflame körömkondicionáló vaj: Szerettem a hatását, de az elmúlt időben nem használtam, végül csak rávettem magam, hogy azt a keveset, ami maradt benne azt elhasználjam.

Eszközök

Oriflame arctisztító szivacs: Arcmaszkok lemosásához szoktam használni. Már egy ideje megvan, így ideje volt lecserélni.
Oriflame szemceruza hegyező: Szegénykém eltört, így már nem tudom rendesen használni, pedig ezt a hegyezőt szerettem a legjobban.
Parsa Beauty szemöldökecset: Nagyon szerettem, de szegényke már egy ideje igen elhasználódott volt. Szerencsére sikerült szuper utódot találnom helyette.
Ebay-es ecset: Amikor kerestem a megfelelő szemöldökecsetet az előző helyett gondoltam rendelek egyet ebay-ről... Olyan szinten nem volt becsomagolva, hogy hiába mostam ki párszor, a szőrei még most is debilül állnak, pont úgy, amikor kézhez kaptam.
Ebelin üvegreszelő: Ez egy nagy csalódás volt számomra. Az elején még úgy ahogy reszelt, de konkrétan egy hét után már nem is tudtam vele gyakorlatilag mit kezdeni. Kb. mintha csak simogattam volna vele a körmeimet... Nem ajánlom megvételre, inkább vegyetek kicsit drágábban üvegreszelőt, de erre ne adjatok ki pénzt.

Egyebek

Oriflame Volare EdP: Illatok leírásában elég rossz vagyok, úgyhogy meg sem próbálkozok vele ebben az esetben. Mindenesetre ez a parfüm rajtam először kimondottan büdös, de egy-két óra elteltével már előjön az az illatjegy, amit nagyon szerettem. 
Oriflame Aimi Cseresznyevirágos testpermet: Szegénykémet nem tudtam elhasználni, mert megromlott: maga a lötty besárgult, de mostanra már az illata is megváltozott, pedig nagyon fincsi cseresznyevirágos illata volt. Itthon van egy tartalékban, remélem ezt sikerült elhasználnom, mielőtt megromlik. :)
Das gesunde PLUS étrend-kiegészítő kovaföld + cink + biotin tabletta: Miután ez egy haj- és körömerősítő, bőrszépítő (nem tudom megfogalmazni, bocsi) tabletta úgy gondolom, hogy itt a helye. Főleg, hogy nekem nagyon bevált. 2-3 hét használat után nagyon szépen levitte az arcomról a ragyákat, és mostanában is kevesebb pattanás, mitesszer jön elő a fejemen, plusz ha elő is jönnek, nem olyan nagyok, mint eddig. A körmömön és a hajamon még nem tapasztaltam jelentős változást, de továbbra is szedni fogom. Egy dobozban 120 tabletta van, napi kettőt ajánlott bevenni, így 2 hónapig tart ki. Az ára 1800-2200 forint körül mozog, ami szerintem korrekt. Egy próbát szerintem megér. :)

Sminkcuccok


Oriflame Beauty pirosító - Love: Nem volt benne nagyon sok, de szegényke ripityára törött. Annyira nem sajnáltam, mert nem igazán használtam, bár a színe szép volt (barnás rózsaszín).
Avon márványos pirosító: Az utolsó porszemig elhasználtam, imádtam. Nagyon sajnálom, hogy kivonták, mert ezt gondolkodás nélkül újravenném. Sürgősen kéne helyette keresnem valamit, igaz, az elmúlt lassan 1 évben nem igazán találtam olyan pirosítót ami egy kicsit is hasonlítana rá. :(
Manhattan Magic Up krémes szemhéjárnyaló - 3 Glow Star: Nem igazán használtam, be is száradt. A krémes szemhéjárnyalókat nem csípem túlzottan.
Oriflame The ONE tág szemek szempillaspirál: Néha olyan hülye neveket tudnak Oriflame-ék adni, nem is értem... Inkább hagynák meg az angol nevet. Na mindegy, nem ez a lényeg. Elég különleges keféje van, de sajnos nekem nem sikerült megtanulnom kezelni. Maga a festéke nagyon tetszik, jól pigmentált, krémes, szép fekete. Önmagában nem tetszett annyira, mert a keféjét nem tudtam jól használni, így eléggé összeragadtak a pilláim, viszont nagyon jól megemelte a pillákat. Egy olyan spirállal ami szépen szétválasztja a pillákat (pl. Maybelline) és ezzel nagyon szép végeredményt tudtam elérni. Egyébként viszonylag gyorsan elfogyott. Akik szeretik kipróbálni a spirálkefe különlegességeket, azoknak tudom ajánlani. :)
Oriflame Rétegezhető szempillaspirál - Black: Kedvenc spirálom, nyilván ezt sem lehet már kapni... A lila tesójáról itt írtam bővebben. Ezt is végül a Maybelline-nel együtt használtam, így lassabban fogyott és könnyebbe kaptam gyönyörű dús és szétválasztott pillákat. (Meg mostanában gyakorlatilag mindig két szempillaspirált használok, sokkal szebb eredményt tudok elérni rövidebb idő alatt. :) )
Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál: Megbízható és hű társam, amíg ki nem vonják vagy a halál el nem választ. :P 
Catrice All Round vízálló szempillaspirál: Még 2 éve vettem egy esküvői sminkez. Azóta nem igazán használtam, és most hogy újra elővettem a minősége már nem volt az igazi. Csomósodott, a pillákon gömböcöket képzett, amik a nap folyamán lemásztak és pandamaci szemet csináltak. Így ideje volt tőle megválnom.
Avon Diamonds szemceruza - Twilight Sparkle: Kedvenc szemceruzám, már meg is vettem belőle az utánpótlást. Teszt itt.
Oriflame Everlasting alapozó - Porcelain: Nagyon jó kis alapozó, a fedése közepes, a nap végén is szépen mutat (megfelelő fixálással). Ha elfogyasztom a mostani alapozóimat, akkor újra fogom venni. Érdemes kipróbálni. :)

Köszi, ha eddig elolvastátok. :)
Ti miket használtatok el mostanában? Mik azok a terméket, amiket biztosan újra fogtok venni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések