Nyárváró körmök

Halihó!

Ma egy nagyon rövid bejegyzéssel készültem, remélem nem baj. :) Múltkor vettem két Moyra nyomdalakkot, mert hallottam hírüket, hogy nagyon jól teljesítenek. Mivel kedvező az áruk beruháztam erre a két darabra, az SP 07-es a fehér és az SP 05-ös a kék. Eredetileg pasztell színeket akartam venni, de a boltban csak halványzöld volt, de az nem igazán tetszett meg. Úgy gondoltam, hogy a sötétebb királykékből és a fehérből tudok világosabb kék árnyalatokat is kikeverni, így ezek mellett döntöttem. (Igaz, itthon volt 2 fehér essence nyomdalakkom, viszont azokat annyira nem szeretem, mert a körmöm körüli bőrről elég nehezen tudom csak leszedni, ráadásul nem is maradéktalanul. Sajna ebből a szempontból a Moyra sem jobb...)

Az alap az a Julcsi féle holo topper egy rétegben, majd erre nyomdáztam a MoYou Doodles 07-es lemezével. Minden körmöm esetében a lemezre cseppentettem 1-1 cseppet a nyomdalakkokból, majd a takarítós ecsetemmel picit összekutyultam őket, és azután húztam csak le a felesleget. Szerintem baromi jó lett a végeredmény, 2 napig rajta is hagytam a körmömön (aztán az egyikről megpattant a lakkozás, és kénytelen voltam lemosni - mostanában folyamatosan lepattog a lakkozásom :/ )

A képek este készültek, frissen lakkozás után, így a fényviszonyok nem lettek a legjobbak, a "gyönyörű" hátteret pedig a valszám füzetem szolgáltatta. :D



Nektek hogy tetszik? Szerettek félig pucér körmökre nyomdázni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések