Üresjárat #17



Halihó!

Már egy ideje be van fényképezve ez az adag, így ideje megint megosztanom veletek, hogy miket használtam el az elmúlt időben (mármint jó régen). Egyébként kezdem azt érezni, hogy baromi gyors ütemben használom el a cuccaimat, más blogokon nem szokott ilyen sűrűn lenni elfogyottan bejegyzés - legalábbis azokon nem, amiket követek. Azt hiszem ki lehet jelenteni, hogy ebből a szempontból (is) ufó vagyok. :D

Csoportkép

Testápolás

Ziaja Narancsolaj krémtusfürdő: Kedvenc tusfürdőm, tavaly télen is jó párat elhasználtam belőle, terveim szerint idén is. Karácsonyi időszakban kötelező (igen, ezt akkor használtam el).
Balea Vanília és kókusz krémtusfürdő: Nem volt rossz illata, nem szárít, és jól habzik. Télen jobban szeretem az ilyen puhább, bolyhosabb illatokat (igen, tudom, fura az illatleírásom, számomra az ilyen illatok "kukcózósak").
Dove Winter Care Bőrápoló krémtusfürdő: Na ez egy nagy csalódás volt. Évek óta nem próbáltam Dove tusfürdőt, de ennek kellemes volt az illata, plusz hópelyhek vannak rajta, így megvettem. Viszont hagyott maga után egy réteget, amit én nagyon nem szerettem, feltételezem ez akart lenni a tápláló tulajdonsága a tusfürdőnek. Egy ideig biztos nem próbálkozok majd  a tusfürdőikkel, főleg, hogy elég drágák is.
Avon Mr. Frosty habfürdő: Ezt tusfürdőnek használtam el, szintén karácsony környékén. Nagyon kellemes narancsos illata volt, viszont úgy vettem észre, hogy nem habzik annyira, illetve nem táplál (picit mintha szárított volna). Viszont ezt nem könyvelem el nagy csalódásnak, mert hivatalosan nem is tusfürdő.
Greenland Lime és vanília testradír: Ez a testradír olyan volt, mintha egy illatosított sót kenegettem volna magamra. Önmagában néha kicsit durva volt nekem, viszont ha egy kevés tusfürdővel összekevertem, akkor nagyon jó masszát kaptam, ami megfelelően radíroz, de mégsem túl durván. Sebek környékén néha picit csípett. Féláron jutottam hozzá, kb. 1300 Ft volt, ennyiért nagyon megértem, mert nagyon sokáig tartott elhasználni. Az illata pedig nagyon fincsi volt. :)
Olívás és levendulás tusfürdő: Francia rokonoktól kaptuk tavaly karácsonyra. Nagyon tetszett az illata, nagyon friss volt, kb. 3 használatra volt elegendő.
Olívás és levendulás testápoló: Szintén nagyon kellemes illata volt, ez kb. 4 használatra volt elég. Nagyon könnyed állaga volt, de mégis jól hidratált. :)
Himalaya Herbals Tápláló bőrápoló krém minden bőrtípusra: Kézkrémnek kenegettem el, nem rossz, de a nagy hidegben sajnos nem hidratált eléggé.
Ziaja kakós testápló vaj: Nagyon fincsi csokis illata volt. Az állaga elég sűrű, de könnyű elkenni, beledolgozni a bőrbe. Jól hidratál, szerettem használni, viszont az árát sokallom, ha jól emlékszem akciósan vettem kb. 1400 Ft-ért, ami még korrekt érte, de a teljes árát nem éri meg szerintem.

Körömápolás

Ebelin acetonos körömlakklemosó: Mondhatni szokásos lemosóáradat. :D Kár, hogy nagyobb kiszerelésben csak acetonmenteset gyártanak Ebelinék. :/
China Glaze - Everglaze gyorsszárító fedőlakk: Első Everglaze-em, imádom az ecsetét, meg magát a lakkot is, bár amennyire észrevettem egy hajszállal lassabban szárít, mint a Seche Vite, viszont a lakkozásokat nem húzza vissza annyira.
Perfect Nails körömlakkhígító: Karácsony előtt frankenezgettem egy kicsit, és akkor sikerült elhasználnom.
Oriflame The ONE körömfényesítő: Na ez a lakk az egyik kedvencem az összes közül. Igazából ez egy optikai fehérítő lakk, amit ha 2-3 rétegben kenek fel a körmeimre, akkor el bírom viselni a pucér körmeim látványát. Ami baromi nagy szó. :D November vége fele és decemberben nagyon sokat használtam. :)

Arcápolás

Ebelin Nedves törlőkendő aloe verával: Találtam nála egy hatékonyabb törlőkendőt, ezentúl nem hiszem, hogy fogok még ilyet venni.
Himalaya Herbals Nim arclemosó gél normál és zsíros bőrre: Őt is lecseréltem, az elmúlt hónapokban nem tisztított eléggé. Az elmúlt 1 év alatt eléggé ramaty állapotú lett a bőröm, így most új dolgokkal kísérletezek. :)
Ebelin Nedves törlőkendő selyem kivonattal: 300 Ft-ért lehet hozzájutni, a kendője nagyobb, mint az aleo verásé, igaz a csomagban csak 20 darab van. Viszont átlagban nedvesebb is, és eddig még nem fordult elő, hogy az egyik csomag szárazabb lett volna a másiknál (most is van megkezdve belőle 2 csomag).

Hajápolás

Alverde Dúsító sampon, olíva és henna, vékony szálú hajra: Decemberben már iszonyat hosszú volt a hajam, és sajnos ez a sampon sem tudott rajta segíteni Bármit csináltam vele folyamatosan lelapult. Ettől függetlenül szeretem ezt a sampont, jól tisztít, és ha nem retek hosszú a hajam, akkor tényleg dúsít is.
Alverde 2 fázisú hidratáló hajkúra, aloe vera és hibiszkusz: Nem rossz ez a hajvégápoló, nagyon sokáig elég, de a fújós kiszerelést annyira nem szeretem. Ha szilikonmentes termékeket kerestek, ami hatásos és ár-érték arányos, akkor érdemes kipróbálni.
Oriflame HairX hajkiegyensúlyozó száraz sampon: Zsíros/zsírosodásra hajlamos hajra ajánlott, és azért is vettem meg, mert a hidegebb időben sokkal gyorsabban zsírosodik a hajam. Viszont ez nekem nagyon nem vált be, nem frissítette fel úgy a hajamat, nem szívta magába amit kellett volna, plusz nem is dúsított. Tény, utóbbi nem feladata, de azért minimálisan nem ártana, ha megemelné a hajtöveket szerintem. Összességében, szerintem nem érdemes kipróbálni, a hajdúsító változata klasszisokkal jobb, plusz az illata is isteni finom (ez meg majdnem, hogy büdös...).

Sminkek és parfüm

Cadeavera CV Face 25+ Kétfázisú szemfestéklemosó vízálló szemfestékhez: Elhasználtam, de csak nagyon kínkeservesen. Maga az ára baráti, kb. 500 Ft, a sminket is elég jól lehozza, viszont a csomagolása katasztrofális. Oké, olcsó termék, ilyenkor a csomagolásra nem költenek sokat, de akkor is lehetne használhatót alkotni ekkora büdzséből. Nem tudom mi a neve az ilyen kupaknak, de az egyik oldalon le kell nyomni, és akkor a másik oldalon felbukkan a kis lyuk, amin ki lehet nyomni a beltartalmat. Na már most ez nem igazán működik, amikor összeráztam, akkor felül jött ki az anyag, plusz amikor a kis résen folyt ki a lemosó, akkor könyékig lemosós lettem. Emellett pedig szerintem túl olajos, az eddig általam próbált sminklemosókhoz képest. Inkább költsetek többet kétfázisú sminklemosóra, de ezt mindenképpen kerüljétek el jó messzire.
Manhattan Soft Mat porpúder - 1 Natural: Nagyon megszerettem ezt a porpúdert, de amint fogytán volt, természetesen egyik dm-ben sem láttam belőle. Áprilisban a Glamour-napokon vettem, és azóta gyakorlatilag csak ezt használtam. Nagyon finomra van őrölve, és ha még nincs is jó állapotban a bőröm, akkor is nagyon szépen mutat rajta. Nem foltosodik, a pirosítókat és kontúrozó púdereket nagyon szépen el lehetett rajta dolgozni. Teljes áron 2400 Ft, és szerintem még meg is éri, de ha ki akarjátok próbálni, akkor a Glamour-napokon abszolút megéri. :)
Oriflame Beauty sminkalap: Az egyedüli sminkalap, amit eddig próbáltam, mind arcra, mind szemre nagyon szeretem használni. A sminket tartósabbá teszik, plusz ha száraz a bőröm, úgy érzem, hogy egy picit segít is rajta - legalábbis a smink nem lesz katasztrofális a száraz részeken. Sajna az újított verzió felkenve nem átlátszó, de az sem rossz, mindenesetre ezt jobban szerettem.
Essence folyékony szemhéjtus: Ecsetes kiszerelésű, én ezzel tudok a legprecízebben és a legkönnyebben dolgozni. Az ára is rendben van, a tartóssága is, bár a nagy melegben a nap folyamán hajlamos kicsit mászkálni, viszont nem is vízálló, így ezt én megbocsátom neki. Amin meglepődtem, az az, hogy viszonylag hamar megromlott (valamikor március környékén vehettem, és november környékén már irritálta  szemem). Mindenesetre újravettem, mert az ára tényleg baráti, és a csomagolás szerinte felbontás után 6 hónapig jó, szóval a megromlást sem róhatom fel neki.
Catrice Velvet Matt szemhéjpúder - 060 Moss Wanted Colour: Szegénykém összetört, megjavítottam, majd újra összetört (pedig nem is ejtetem le). Így már nem volt vele kedvem szórakozni, plusz, mióta az első törés után összeraktam, szerintem nem is nyúltam hozzá, maximum egyszer-kétszer.
Essence szemöldökceruza - 05 soft blonde: Szokásos szemöldökceruzám, mindig újraveszem.
Oriflame Lovely Garden EdT: Kicsivel több, mint 3 évig tartott elfújkálni. Az első évben nagyon sokat használtam, utána pedig megrohamoztak más illatok. Az illatáról túl sokat nem tudok mondani, pontosabban nem vagyok jó a leírásában, de szerintem kicsit virágos gyümölcsös illat, inkább tavaszi-nyári, könnyednek és játékosnak mondanám. 

Mostanában miket használtatok és nálatok mennyi ideig tart egy parfümöt elfújogatni? :)

Flóra

(Próbálom magamat aktivizálni, de nehéz visszaszokni a blogoláshoz. Vannak új ötleteim is, plusz a körmeim is kezdenek megnőni, így lassan lakkozhatok. :) )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések