PupaCat

Halihó!

A mai poszt elég érdekes lesz abból a szempontból, hogy egy olyan terméket fogok megmutatni, amit nagy valószínűséggel már nem lehet beszerezni. Viszont amiért mindenképpen beszélni szeretnék róla az az, hogy egyszerűen engem teljesen elvarázsolt, és emiatt a márka többi termékével is úgy vagyok már, hogy érdemes lenne kipróbálnom. 

Szóval decemberben megvettem a Pupa limitált kiadású PupaCat 2 palettáiból a 002-es színösszeállítású palettát. Decemberben és január nagy részében gyakorlatilag csak ezt használtam sminkeléshez - nem hiába került be a 2015-ös kedvenc sminktermékek közé is. 


A csomagolás az, ami teljesen elvarázsolt, mondjuk cicabuzi ember lévén nem volt nehéz dolga. Maga a paletta egy papír dobozban volt, amiben kiegészítő kis elemek is voltak, hogy a paletta véletlenül se mozduljon el a helyéről. Maga a kompakt könnyen kinyitható, viszont biztosan is záródik, a cica szemei és orra, valamint a tetőn lévő Pupa felirat eddig nem kopott meg, pedig elég sokat hurcibáltam magammal. 

Belül 2 szájfény és 3 szemhéjpúder lapul, plusz egy tükör. Az egyedüli koncepció, ami nem tetszik ebben a palettában az az, hogy a 2 szájfény között vannak a szemhéjpúderek, így minimális mennyiségű szemhéjpúder mindig kerül a szájfényekbe. 


A 002-es színösszeállításban a 2 szájfényközül az egyik egy kicsit barackos rózsaszín árnyalat, a másik pedig átlátszó, amiben fehéren, rózsaszínen és zölden csillogó apró csillámok kaptak helyet. Mint minden palettás szájfény, ezek is sokkal ragadósabbak, felkenve viszont nem érződik ez a ragadósságuk, a tapadós jelző jobban illik rájuk. Az ajkakhoz odatapadnak, de ha a két ajkamat összeérintem, akkor csak minimálisan ragadnak egymáshoz. Ebből kifolyólag szerintem nem kényelmetlen a viseletük, és egy picit tartósabbak is az átlagnál.


Ami miatt megvettem ezt a palettát, az a 3 szemhéjpúder igazából. Nagyon jól kihasználható ez a 3 árnyalat, önmagukban is gyönyörűek, de egymással is jól kombinálhatóak. Mindegyik szaténfényű, a fehér a legfényesebb, utána a sötétbarna, majd a bézses arany szín. A pigmentáltságukkal is meg vagyok elégedve, igaz a bézses arany itt is egy hajszállal gyengébben teljesít (bár a szemhéjon egyáltalán nincs olyan érzésem, hogy kevésbé lenne pigmentált, inkább azt mondanám, hogy nem üt el annyira a bőrszínemtől, így hat olyan pigmentáltnak). Nem potyognak, jól eldolgozhatóak, és egyik szín sem szedi fel a másikat (pont a múltkor futottam bele olyan szemhéjpúderbe, hogy felszedte a másikat, katasztrófa volt...). 


Ha visszafogottabb sminket akarok, akkor a 2 világos színt használom, ha egy kicsit erőteljesebbet, akkor a sötétbarnát használom a mélyítővonalban, ha pedig ennél egy kicsit drámaibbat, akkor a fehéret és a sötétbarnát kenem csak fel. 

Összességében én nagyon megszerettem ezt a kis palettát, cuki a kinézete, minőségiek bennük a termékek, és ami emellett még a legfontosabb, hogy nagyon jól kihasználhatóak. Ezzel a palettával a Pupa meggyőzött arról, hogy érdemes lesz tőlük pár dolgot még beszereznem. :)

Nektek mik a tapasztalataitok a Pupa termékeivel? Miket próbáltatok eddig tőlük, mik váltak be? És mik azok, amiket másoknak is ajánlanátok kipróbálásra? :)

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések