Franken #9

Halihó!

Hét elején megszállt az ihlet és csináltam néhány lakkocskát. Az alapja egy Miss Sporty lakk volt, méghozzá a 544-es, illetve egy Moyra holo lakk, a No. 253-as. A Miss Sporty egy élénk, kékes menta (oké, ez furán hangozhat, de az én etalon menta színemhez képest eléggé kékes), a Moyra pedig elég trükkös, mert először azt hittem ezüst, de igazából csak egy halvány piszkoz zöld árnyalat. Ezen a két lakkon kívül került még a lakkba néhány csepp az Avon Lavished Blue lakkjából és a Catrice C03 Evergreen 60s lakkjából, ami a Créme Fresh kollekcióhoz tartozik. Igazából hasonlóan élénk menta lakkot akartam készíteni, mint amilyen a Miss Sporty, de nyilván nem tudok halál ugyanolyat készíteni, ha az alaphoz egy rakat más színt öntök. 

Összességében a végeredmény nem lett rossz, néha nagyon, néha pedig elvagyok vele. Nem lett túl élénk, kicsikét tompa árnyalat lett, de az enyhén holo hatása iszonyatosan tetszik. Meg az, hogy gyorsan szárad, és egy rétegben fed. Ami fura, mert se a Miss Sporty, se a Moyra nem fed egy rétegben. :P Az üvegben a holo hatás jobban kijön, picit sajnálom, hogy a körmökön nem érvényesül annyira, de így is jó kis lakkocskát sikerült összekutyulnom. :)

És a lényeg: a neve Seaweed lett. :)

Képek terén nem igazán tudtam szelektálni, úgyhogy lesz egy rakat. :D Sikerült még napfényben készíteni róla néhány képet, plusz volt, hogy vakut is használtam, összességben szerintem sikerült elkapni a lakk tényleges árnyalatát. :)









Nektek hogy tetszik? Milyen színű lakkot kutyultatok össze utoljára?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések