Üresjárat #15

Halihó!

Igaz nem olyan rég volt az előző üresjárat, viszont már megint kezd betelni az elhasznált termékek számára fenntartott dobozom, így gondoltam hozom a következő adagot (talán nem csúszok el velük annyira, mármint nem akkor teszem közzé a bejegyzést, amikor már egy következőre is összegyűlik egy adag).

Csoportkép

Testápolás

Oriflame Discover Izland tusolózselé: Nagyon kellemes frissítő illata volt, nem szárít és jól habzik. Szerintem még fogtok vele találkozni üresjáratos bejegyzésben. :)
Oriflame Roses tusfürdő: Fanyar rózsa illatú, én személy szerint imádom. Nem véletlenül szerepelt már párszor a blogon is.
Balea Cabana Dream tusfürdő: Még nyár elején vettem, de csak augusztus vége fele jutottam el addig, hogy ki is próbálom. Sajnos az illata zuhanyzás közben nekem nem jött be, túl intenzív volt. Viszont folyékony szappannak tökéletesen megfelelt.
Oriflame Feet Up lábradír: Ezt a radírt a kezemre vettem. Nagyon jól radíroz, a szemcsék nem óriásiak benne, viszont nagyon sok van a krémben. Az illata kicsit mentás, és használat után a kezeim pihe-puhák voltak, és nagyon kellemes illatúak. Egyébként az utolsó adagot amit kisajtoltam belőle, azt testradírozásra használtam el - amire szintén kiváló. Régóta szenvedtem azzal, hogy normális árú, de hatékony, nem olajos testradírt beszerezzek - ezzel a lábradírral megoldódtak a gondjaim. :)
Alverde Deo roll-on Aloe Verával és tengeri gyöngy kivonattal: Ki akartam próbálni egy alumíniummentes dezodort, végül erre esett a választásom. Hatékonyságát tekintve nem kiemelkedő darab, de soha nem voltam büdös, amikor ezt használtam. Viszont ezek a golyós változatok soha nem jöttek be nekem, ezzel sem volt másképp: reggel amikor felkentem kimondottan taszított az a nedves érzés, ami a használatával járt. Nem hiszem, hogy újra próbálkoznék vele, de amúgy nem rossz kis termék.
Sweet Holiday tusfürdő: Ajándékba kaptam ezt a tusfürdőt. Kellemes, édeskés illata volt, a nyaralásra vittem magammal - pont annyi mennyiség volt benne, hogy bő 1 hétre elegendő volt. A kiszerelése viszont nem a legpraktikusabb.

Hajápolás

Oriflame HairX hajdúsító szárazsampon: Már szerepelt üresjáratos bejegyzésben, nem hiába, töretlenül szeretem ezt a szárazsampont. Nagyon szépen meg tudja emelni a hajtöveket és az illata is isteni finom.
Bioderma Nodé DS+ sampon: Erről a samponról már áradoztam egy sort, itt elolvashatjátok. Korpás hajjal küzdőknek nagyon ajánlom! :)
Alverde regeneráló hajbalzsam avokádó kivonattal és shea vajjal: Szokásos balzsamom, még mindig imádom.
Alverde hajvégápoló fluid: Szokásos hajvégápolóm. :)

Arcápolás

Oriflame Love Nature aloe verás arctonik: Nem rossz kis tonik, a maradék sminket eltávolítja, ha arcmosás után maradt volna még valami a bőrömön. Nem irritál, nem szárít.
Oriflame Swedish Spa arcszérum: Már sokszor szerepelt itt a blogon, és még többször használtam már el teljesen ezt a szérumot. Viszont ennél már nem éreztem, hogy olyan hatásos lett volna. Bár lehet, hogy most nem is volt szüksége annyira erre a krémre a bőrömnek.
Ebelin Nedves törlőkendő aloe verával: Szokásos nedves törlőkendőm. Amit egyedül fel tudok róni neki, mint negatívum az az, hogy az egyes csomagolásokban nem ugyanannyira nedvesek a kendők. Az egyik kimondottan nedves volt, ami a használat során sem száradt ki, viszont a másik csomag már a megkezdésekor is jóval szárazabb volt. Szerencsére használat közben a második csomag sem száradt ki. Általában minden harmadik-negyedik csomag kicsit szárazabb, mint a többi, ahogy eddig tapasztaltam.

Körmös dolgok

Ebelin acetonos körömlakklemosó: Nem, határozottan nem tudom hogy gyűlt össze ennyi flakon másfél hónap alatt. Ne is kérdezzétek! Tény, hogy sokat lakkoztam, de ennyire mégsem! Ráadásul még frankenezni se frankeneztem, pedig ott szokott fogyni a lemosó (bár akkor sem ennyi....). Mindenesetre láthatjátok mennyire szeretem ezt a lemosót. :D
Perfect Nails körömlakkhígító: Ebből is megint elfogyott egy, általában az olcsóbb lakkjaimhoz szoktam használni.
Micro Cell 2000 Nail Repair körömerősítő: Nagyon szeretem ezt a körömerősítőt, mindig van itthon belőle egy. Drága, viszont az árát megéri. Itt olvashattok róla bővebben.
Essence Ready For Boarding lehúzható alaplakk: Szegényke beszáradt, utolsó használatokkor a körömágybőrömre kentem nyomdázáskor, a könnyebb takarítás érdekében.
Essence btgn fedőlakk: Szokásos fedőlakkom, otthon ezt szoktam használni (Veszprémben a Seche Vite-et vagy a China Glaze Everglaze fedőlakkját).

Sminktermékek

Ebelin ecsettisztító folyadék: Egyet már elhasználtam belőle. A sminkszivacsom tisztítására használom csak, mert egyedül ez tudja az összes alapozót kiszedni a szivacsból anélkül, hogy a szivacs anyaga sérülne, vagy megkeményedne. Ecsetekre az erős illata miatt nem is szívesen fújnám egyébként.
Oriflame Giordani Gold Invisible Touch alapozó - Porcelain: Múltkor végre rávettem magam, hogy egy GG alapozót vegyek az Oriflame-től. Nem bántam meg, sőt! Imádom, nagyon könnyed az állaga, a fedését közepesnek mondanám, tartós, és sokkal kevésbé fényesedik át, mint a többi Oriflame-es alapozóm. Egyedül az árával nem vagyok annyira kibékülve, mert általában 800-1000 Ft-tal drágábban tudom beszerezni, mint a többi (Oriflame-es) alapozómat. Viszont összehasonlítva a drogériában kapható alapozók árával, szerintem teljesen korrekt. Akciósan szoktam venni, akkor 2500-2800 Ft körül mozog az ára.
Catrice Re-Touch Light-Reflecting korrektor - 001 Porcelain: Kedvenc szem alatti korrektorom, ez volt az utolsó a tavaly kivont Porcelain árnylatból. Sajnos kell keresnem helyette valami újat, mert a mostani legvilágosabb árnyalat, a 010 Ivory nekem nagyon sárga. Azt is el fogom használni, de sajnos nem az igazi. :/
Oriflame Beauty szemhéjfilc - Brown: Nem igazán szerettem meg ezt a szemhéjtust, nem volt a legpigmentáltabb, a festéket is adagolhatta volna jobban. Miután nem is nagyon használtam, be is száradt.
Oriflame Visions V* metálfényű szemhéjtus - Stainless: Régebben többet használtam ehhez hasonló színes tusokat. Filces feje volt, amit én annyira nem szeretek, az ecseteket sokkal jobban tudom kontrollálni. Pigmentált volt, viszont szegénykém megromlott.
Oriflame Extra fényes  szájfény - Soft Coral: Nagyon sokáig tartogattam ezt a szájfényt, mert mint látjátok van még benne, viszont már nem lehet kiszedni a maradékot a tubusból - próbáltam különböző pózokba pakolni, hogy a maradék valahogy úgy folyjon, hogy fel tudjam még használni, de nem sikerült. Azt hiszem ez a harmadik szájfény, amit életemben elhasználtam (ami rúzsos lány lévén nagyon nagy szó! :D). Egyébként tényleg nagyon szép fénye van, az applikátorával sem volt bajom, bár néha a szilikon feje csikizte a számat. :P

Ti miket használtatok el mostanában? Vannak ezek között kedvelt termékeitek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések