Have An Ice Day

Halihó!

Ma az utolsó nyaralásos manikűrömet szeretném megmutatni. A manikűr nagyon egyszerű, a kedvenc A-England Camelot lakkomat és egy Avonos lakkot, a Green Goddess-t használtam hozzá alapnak, majd erre került egy réteg a Catrice Million Styles Effect fedőlakkok közül a 03 Have An Ice Day-ből

Ezt a Catrcie lakkot a leárazások alkalmával vettem, és sokkal jobban tetszik, mint amire számítottam. Egy rétegben is sok mikropelyhet tartalmaz, sötét lakkokon nagyon mutatós. Ráadásul elég gyorsan is szárad, és önmagában is fényesre szárad.

A Green Goddes még nem szerepelt a blogon, így írnék róla pár sort. A Nailwear Pro+ családba tartozik, a színét tekintve pedig elég különleges szerintem, az alapja metál finishű mohazöld, aminek arany fénye van. Emellett pedig nagyon apró arany csillámokat is tartalmaz. Állaga viszonylag híg, két rétegben fed, nem szárad túl fényesre. Átlagos idő alatt szárad meg. A tartóssága nem a legjobb, fedőlakk nélkül nálam egyszer nagyon csúnyán megkopott pár óra alatt, fedőlakkot mindenképpen ajánlott rá kenni. A Catrice apró zöld pelyhei pedig adtak egy kis pluszt ehhez az önmagában sem unalmas lakkhoz. 

A végeredmény nekem nagyon tetszett, ha jól emlékszem, akkor 3 napig volt a körmeimen (a képek is akkor készültek). :)





Nektek megvan valamelyik Catrice mikropelyhes fedőlakk?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések