Prágai szerzemények

Halihó!

Ma néhány, Prágában vásárolt terméket szeretnék nektek megmutatni. A pünkösdi hétvégén kimentünk a családdal Prágába, és ha már ott jártam, akkor egy Sephorába mindenképpen be szerettem volna menni. Miután itthon Sephora nincs, ezért szerintem érdemes oda elnézni, mert sok olyan márkát is forgalmaznak, amit itthon nem lehet beszerezni, csak internetes rendelésen keresztül (vagy még úgy sem). 


Az én célom a Sephora-s testápolók voltak, bár gondolkodtam valamelyik Urban Decay Naked palettán is, viszont egy gyors fejszámolás után úgy döntöttem, hogy most erre nincs 15000 Ft-om, így a paletta a boltban maradt. Ellenben a testáplók közül kettőt is vettem, az egyik vaníliás, a másik orgonás. A pénztáros lány hihetetlenül aranyos volt, mondta, hogy ajándékba választhatok egy szem alatti maszkot is, illetve gyorsan el is mondta, hogy hogyan kell használni. 

A testápolókból gyakorlatilag 5 évre tankoltam fel, mert nem vagyok az a nagy testápoló mániás, másrészt a Sephorásokból tapasztalataim alapján kevés is elég. Részletesebben már írtam egy Sephorás testápolóról, itt elolvashatjátok. Az most vásároltak közül csak a vaníliásat próbáltam eddig, minőségben abszolút megegyezik a régi karamellás társával. Átszámolva egy testápoló kb. 3500 Ft-ba kerül, ami elsőre lehet, hogy kicsit soknak tűnik, viszont a minőségük tényleg kifogástalan - nem hiába vettem 2 db-ot "anti-testápolósként". ;)

A vaníliásnak nagyon finom, nem túl erős vanília illata van, az orgonás pedig egy álom. Mintha egy orgonabokrot szagolgatnék, annyira megegyezik a testápoló illata a virágéval. Egyébként minden illathoz (csoki, magnó, rózsa, stb.) tartozik egy testápoló, tusfürdő, kézkrém és habfürdő is (bár valószínűleg több minden is, de ezekre emlékszem). Ha majd megint Sephora közelben járok, akkor majd a kézkrémeiket fogom kipróbálni. :)


A másik három terméket a Manufaktura boltban vettem, amiről azt kell tudni, hogy egy cseh márka, és különböző kozmetikumokat árulnak. Egy nap többször is szembejött a bolt papírtáskája, nem tudtam mire vélni, hogy miért van olyan sok lánynál/nőnél ugyanolyan kis papírtáska.  Aztán miután felfedeztük a boltot, rögtön megértettem. Az üzlet hihetetlenül hangulatosan volt berendezve, az eladók nagyon aranyosak és segítőkészek voltak itt is. Amikor bent voltam egy üzletben egy kínai turista is nézelődött mellettem, és az egyik eladólány rögtön kérdezte is, hogy segíthet-e (nem tolakodóan), illetve megkérdezte a nemzetiségét a nőcinek, és miután megbizonyosodott róla, hogy ténylegesen kínai, már adott is neki egy kínai nyelvű prospektust. Őszintén szólva számomra ez hihetetlenül meglepő volt, hogy ennyire fel vannak készülve a vevőkre. 

Miután bementem egy 3 perc múlva olyan tumultus alakult ki, hogy alig hittem a szememnek, mindenki a kézkrémeket, testápolókat, tusfürdőket és fürdősókat (atya isten, hogy azok milyen finom illatúak voltak.. :3) szagolgatta, ajakbalzsamokat próbálgatta és voltak arcápoló termékeik is. Mindenből volt teszter kirakva, hogy megkönnyítsék a vásárlók dolgát. Ennek köszönhetően a citromfüves kézkrémbe belezúgtam, de végül egy sörös kézkrémmel, egy sörös ajakbalzsammal és egy rózsás gyertyával távoztam (nagyon boldogan) az üzletből. A gyertya illatában egyébként nem vagyok 100%-osan biztos, mert sehol sincs feltüntetve az illata, de illatra nálam rózsás. 

A kézkrémmel meg vagyok elégedve, nagyon finom illata van, egész hamar beszívódik, bár nem használtam még sokszor, de így elsőre szimpatikus. Sajnos ez az ajakbalzsamról nem igazán elmondható, felvíve elég fényes, és ebben az esetben nem feltétlenül a jó értelemben: picit olyan, mintha zsír csillogna a számon... De ezen még túl tudok jutni, viszont iszonyatosan szappaníze van. Hiába használok keveset belőle, van annyira folyékony, hogy minimálisan, de jusson a számba is belőle, és hát az íze... Picit sajnálom, azért majd óvatosan, de használgatni fogom. A gyertyának pedig nagyon kellemes, friss, kicsit fanyar rózsás illata van. Kb. átlagosan fogy, így próbálok vele picit spórolni. :)

A Manufaktura termékeket itt nézhetitek meg, ha érdekel benneteket. :)


Ti már jártatok Prágában vagy Csehországban? Milyen, csak külföldön kapható termékeket szerettek?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések