Essence - 25 prince charming

Halihó!

Az új Essence lakkok közül van pár ami szerintem kimondottan különleges árnyalat, így már párat be is szereztem közülük. Mai alanyunk a pricne charming minőségére egy rossz szavam sem lehet, igaz, az eddigi colour&go lakkokkal sem volt problémám, mint a nagy többségnek, viszont az eddig próbált the gel lakkokon érződik, hogy változtattak a formulán. A színek kimondottan pigmentáltak, gyorsan száradnak és némelyik ténylegesen vetekszik egy géllakk fényével, még fedőlakk nélkül is. A prince charming is tökéletesen fed két rétegben, gyorsan szárad, és fényesre, de azért nem árt rá szerintem egy réteg fedőlakk (a képeken is így látható). Az állaga talán kicsit sűrűbb, mint az átlag, ennek ellenére könnyű kezelni, az ecset pedig szokás szerint nagyon sok festéket vesz fel, így érdemes vigyázni vele. Én ezt az árnyalatot tengerzöldnek mondanám, esetleg sötétebb menta zöldnek. Ami megbolondítja a lakkot az az apró világosabb kékes pelyhecskék, amik felkenés után is látszanak a körmökön. 

A mutatóujjamon a Zoya Zuza lakkja látható. Szegénykét annyira nem szoktam sűrűn használni. Ennek a minőségére sincs egy rossz szavam se (már 1 rétegben is majdnem fed, gyorsan szárad), viszont a színe az nem az igazi. Tavaly láttam meg a templatián, és ott teljesen más volt a színe, sokkal kékesebb, halványabb, az alapján a kép alapján sokkal jobban hasonlított a prince charmingra. Sajnos a Naillandben nem hallgattam a megérzésemre és elhoztam. Igazából nem bántam meg a megvételét, főleg mert féláron volt, viszont még így is kicsit csalódott vagyok miatta.




Nektek mik a tapasztalataitok az új essence lakkokkal?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések