2014. december 7., vasárnap

Minty purple

Halihó!

Egy hét kihagyás után újra itt vagyok, ráadásul egy sminkes bejegyzéssel. Ezekben az esős, borongós, fény mentes napokban túl sok kedvem nincs sminkelni, meg hát ha valamit  a fejemre mázolok, azt is 90%, hogy a nem tudom normálisan megörökíteni a fényképezőgépemmel...Szerencsére múlthét vasárnap nem ez volt a helyzet. :D
Lehet, nem emlékszem minden egyes termékre amit használtam, de megpróbálom azért összeszedni őket. :)


A szemem a Catrice The Grand Bleu szemhéjárnyaló ceruzáját oszlattam el, C02 Underwater Laugh árnyalatban, erre került a szem külső részére és az az alsó pillatőbe egy sötétebb menta színű szemhéjpúder, az e.l.f. Little Black Beautybook Warm Edition szemhéjpúder palettájából, illetve a belső szemzugba ugyanebből a palettából egy halvány pezsgő színt használtam. A szemhéjam középső területére pedig egy S-he mono szemhéjpúder került, a 020-as árnyalat.
A szempillákra Maybelline sárga duci szempillaspirált kentem, a szemöldökömet az Essence szemöldökceruzájával emeletem ki (05 soft blonde árnyalat), majd a szintén Essence-es szemöldökápoló készletből (02 natural blonde style) a sötétebbik port használtam. Hiába szőkéknek való ez a két termék, de mégis ennek a kettőnek az együttes alkalmazásával tudom azt a szemöldök színt elérni, ami szerintem illik hozzám. 


Az arcomra az Oriflame Perfect Fusion alapozója került Porcelain árnyalatban, (kedvenc alapozóm eddigi életem során), a kisebb bőrhibákra a Catrice Camouflage krémkorrektorát kentem (010 Ivory árnyalat), a szemem alá a Catrice Re-Touch Light-Reflecting korrektora került (001 Porcelain), ezt a Catrice Shanghai paletta Yu Garden árnyalatával fixáltam. Mostanában ezt a szemhéjpúder szoktam használni a szemem alatti karikákra, illetve a szemöldökcsontomra is, és ha épp olyanom van, akkor az egész szemhéjamon. Az Alverde Dou bronzosítóját használtam (10 Bright Bronze) az arccsontom alá, a számra pedig szerintem egy színezett ajakbalzsam került. A bronzosítóról pár szó: kb. 2-3 hete vehettem, limitált kiadású, 10 g port tartalmaz, és összesen 1000 forintba került. Az egyik fele matt bronzosító, a másik fele pedig highlighter. Sajnos a bronzosító kicsit narancssárgás árnyalatú, de szerintem nem olyan vészes, hanszálható darab, a highlighter pedig tömör gyönyör számomra - nagyon szép fényt ad az arcnak, nincsenek benne nagyobb csillámok, a színét nehezen tudom meghatározni, kicsit barnás-barackos-rózsaszín, a piszkosabb fajtából (inkább élőben nézzétek meg az a biztos). Az arcon pedig nagyon természetesen hat. :)
A képekhez meg annyit, hogy sajnos megint döglött-hal szemeim vannak rajta... :S :/




Nektek hogy tetszik ez a smink? Ilyen borongós időben mik a kedvenc sminkcuccaitok?

Flóra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése