Karácsonyi mani

Halihó!

Ma egy rövid poszttal jöttem, ahol a szenteste viselt manikűrömet szeretném megmutatni. A facebook-os körömlakkos csoportban már közzétettem egy képet róla, de gondoltam ide is kirakom. 
Nekem nagyon tetszett, egyedüli problémám az volt vele, hogy hihetetlenül vastag lett a legvégén a lakkozás. Szerintem a havon megcsillanó napfényre hasonlított a legjobban - a célom is ez volt, hogy ha már kint nincs is hó, legalább a körmeimen jelenjen meg. 

A recept a körmökhöz:
  • 1 réteg Sally Hansen Double Duty - mint alaplakk
  • 2 réteg OPI Alpine Snow
  • 1 réteg Essence nail art special effect topper Night in Vegas
  • 1 vastagabb réteg Lovely Top Jewels Nr.4 - szivaccsal felütögetve
  • még 1 réteg Night in Vegas - szivaccsal felütögetve
  • 1 réteg Essence glitter top coat
  • 1 réteg Essence btgn fedőlakk

Az első két kép napsütésben készültek, a második két kép pedig vakuval, utóbbiaknál látszik, hogy milyen szépen csillogott a fényben a lakkozás, és hogy milyen sejtelmes tud lenni a Nigth in Vegas.






Nektek hogy tetszik? Milyen színű volt a körmötök szenteste?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések