X

Halihó!

Ma egy rövidke bejegyzéssel készültem. Mostanában egyre több kedvem van a nyomdázáshoz, így most is egy ilyen manikűrt készítettem. Szerintem kimondottan karácsonyias lett ezzel a sötét vörössel és az arany színű nyomdázással. Sajnos most nem sikerültek olyan jól a minták, eléggé csálén áll egy-másik a körmeimen, de összességében nekem nagyon tetszett. A vörös lakk a China Glaze X nevezetű lakkja, két rétegben gyönyörűen fed, a színét imádom, pedig nem vagyok nagy piros-vörös párti, gyorsan szárad, és szép fényes is. Nyomdázáshoz a Barry M Gold foil lakkját használtam, a minta pedig a MoYou London Pro XL 03-as lemezéről van.

Estefele fényképeztem (vagy lehet, hogy szimplán ramaty volt az idő), így a képek vakuval készültek, de amennyire én látom, az élethű színeket visszaadják a képek. Illetve egy-két körmömnél nem sikerült rendesen eltávolítani a maradék lakkot, nézzétek el nekem. :)





Nektek hogy tetszik?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések