Silver butterfly

Halihó!

Ma egy rövidke bejegyzéssel jöttem, az épp aktuális körmeimet szeretném megmutatni. Tegnap volt időm picit pepecselni a körmeimmel, így aztán sok gondolkodás után úgy döntöttem, hogy ideje elővenni a körömnyomda lemezeimet. A nyertes lemez a MoYou London Suki 07-es lett (itt megnézhetitek), azt hiszem kijelenthetem, hogy az összes lemezem közül ez a kedvencem. :)

Az egyik kedvenc lakkomat vettem elő, az A-Englad Camelotot (már szerepelt a blogon itt), és erre a Barry M Silver Foil lakkjával nyomdáztam. Nyomdázás közben sikerült 1-2 körmömet elrontani, de miután a Camelot egyréteges lakk, inkább lemostam és gyorsan újracsináltam. Azt hiszem, hogy ez a nyomdázásom sikerült eddig  a legjobban. :)
A borús idő miatt az összes kép vakus, szerencsére a fekete és ezüst körömlakkok nem szorulnak szóbeli színkorrigálásra (mondjuk a takarómmal már más a helyzet...:P ).








Nektek hogy tetszik? Gyakran szoktatok nyomdázni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések