Üresjárat #7

Halihó!

Egyre több és több kozmetikumot végzek ki havonta, remélem tudom tartani ezt a tempót, és így csökkenteni a sminkcuccaim számát. Testápolási termékekből csak a kézkrémekből és testápolókból van nálam a kelleténél több, de hogy itt az ősz (és lassan a tél), szerintem sikerül ebből is párat kivégezni. :)

Csoportkép
Most 14 terméket fogyasztottam el, főleg körömlakkokat és sminkcuccokat. Első ránézésre nem tűnik soknak, de nem akartam megint 30 flakont összegyűjteni. Szóval jöjjön is az egyes termékek boncolgatása! :)


Test- és hajápolás

Oriflame Roses tusolókrém: Nem ez az első darab amit elhasználok. Egész jól habzik (a Balea-hoz képest kevésbé), az illata kicsit fanyar rózsás - semmi műt nem érzek benne, nem szárítja a bőrt.
Balea napozás utáni tusfürdő: Az illata még mindig az egyik kedvencem, bár az a kategória, hogy ha sokszor használom akkor megunom. Nagyon jól habzik, nem szárít, és élmény ezzel zuhanyozni.
Alverde hajbalzsam szőlő és avokádó: Még mindig nagy kedvenc, itthon most egy másik balzsamot használok - gondoltam nem veszem meg ezt még egyszer - pedig meg kellett volna. Nagyon jól hidratálja a hajamat, könnyebb is kifésülni, ha ezt a balzsamot használom. Nem hiszem, hogy a közeljövőben mást fogok használni.
Rózsás fürdőkonfetti: Egyik barátnőmtől kaptam szülinapomra. Nagyon csípem az ilyen konfettiket, meg fürdőgolyókat, csak az a baj, hogy zuhanyozni szoktam, és így nehezen használnám ezeket a termékeket. Nemrég rávettem magam egy kis áztatásra, akkor használtam ezeket a konfettiket. Elég hamar elolvadtak a vízben, és utána pinkes-pirosas löttyben áztattam magam tovább. Lehet többször kéne ilyet csinálnom. :D

Arcápolás, sminktermékek

Oriflame Pure Nature bőrápoló olaj teafával és rozmaringgal: Viszonylag nehezen sikerült elhasználni, általában pár cseppet kevertem az arckrémembe, és úgy vittem fel. A pattanásokat gyorsan leszárította, ezért csak ilyen időszakokban használtam. Szerintem fogok még venni teafa olajat.
Coca Cola Vanilla Lip Smacker: Szeretem ezeket a Coca Cola-s lip smacker-öket, ajakbalzsamként is megállják a helyüket, fényesek, mint egy szájfény és isteni kólás illatuk van. :)
Blistex Classic Lip Protector: Már megvan egy ideje ez az ajakbalzsam, de nehezen tudtam csak elhasználni. Impulzus vásárlás eredménye volt a megvétele. Amikor vettem, akkor még nem volt kiszáradva a szám. Aztán jött a hidegebb idő, és a szárazsággal semmit az égvilágon nem tudott kezdeni, pedig a Blistex-ről elég jókat szoktam hallani, de úgy látszik, nekem nem az igaziak (más terméket még nem próbáltam a márkától, de nem valószínű, hogy hamar kedvet kapok hozzájuk). Ezt is csak azért használtam el, mert már kevés volt benne, és minél hamarabb ki akartam nyírni. 
Catrice stiftes korrektor - 001 Warm Beige: Hát őt se ma vettem (valamikor középsuliban). Az elején szerettem, de aztán egyre jobban kifakultam, és akkor a színe már nagyon sötét volt az én fejemnek. Ami "megmentett" az a szakmai gyakorlat volt, mert ott "kénytelen" voltam elhasználni, bőrhibákkal mégsem lépek ki az utcára, főleg, ha dolgozni megyek - hiába van 40 fok árnyékban. Szóval a nyári színemnek pont megfelelt ez az árnyalat. A fedése olyan mint a Camouflage korrektoroké, viszont van egy olajos csillogása, púder mindenképp kell rá, anélkül elég hamar elmászik (meg furán néz ki az ember fején egy-két csillogó foltocska, valljuk be őszintén...). Nem rossz, de a Camouflage jobb.
Maybelline The Colossal Volum' Express Smoky Eyes szempillaspirál: Ez a hosszú név kikészít...Szóval nagyon sokáig kedvenc spirál volt, de az egyik Oriflame-es spirálnak sikerült letaszítania a trónról (bejegyzés itt). Még gondolkozok rajta, hogy Glamour-napokon újravegye-e, de szerintem most passzolni fogom.

Körömápolás és -lakkok

Essence Multi Dimension - 63 purple cherry: Nem mai darab ez sem, gimis évek és a lila-korszakom alatt vásároltam. Egyébként még mindig jó volt a minősége, gyorsan és nagyon fényesre száradt, és elég lett volna belőle két réteg is, ha nem kellett volna mindig döntögetni az üveget.
Oriflame Giordani Gold - Apricot(?): Az árnyalat nevét nem tudom biztosan, már nincs rajta az üvegen. Sajnos szegénykém megromlott, nem ilyen sárga volt eredetileg, hanem gyönyörű szép barack színű. A fedése se volt már az igazi (négy réteg után is foltos volt), meg hát nagyon nem nézett ki szépen a kezemen, így a kukába száműztem.
Micro Cell 2000 Nail Vital Matt: Imádom a Micro Cell lakkokat, még ha annyira drágát is. Minden egyes forintot megérnek szerintem. Glamour-napokon biztos veszek újat, bár nem hiszem, hogy a matt verziót. Itt olvashattok róluk bővebben.
Sally Hansen Maximum Growth körömlakk: Erről a lakkról is írtam, a fent említett bejegyzésben, még mindig nagyon szeretem. Tényleg hozza azt, amit ígér, biztosan újra fogom venni! :) 
Ezt, és a Micro Cell-t mindenkinek csak ajánlani tudom!
Alverde Sárgabarackos körömápoló krém: Hú, hát ez a krém...Használ az biztos, ahogy az is, hogy semmiért sem akar beszívódni. Én csak este használtam: jól bekrémeztem vele a körömágybőrömet, felhúztam egy kozmetikai kesztyűt, lefeküdtem aludni, és reggel pihe-puha kacsókkal ébredtem (általában kesztyű nélkül, mázlisabb napjaimon az csak az egyiket szedtem le magamról alvás közben :D ). Ha jól rémlik már nem lehet kapni, de hiába használt, azért ez a macerásabb használat nem az esetem.

Ti miket használtatok el mostanában? Próbáltátok már valamelyik terméket a fentiek közül?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések