Üresjárat - 2019/10

Halihó!

Októberben nagyon sok terméket sikerült elhasználnom. Meg is lepődtem a hónap végére, hogy mennyi üres flakon gyűlt össze.


A Nature Box makadám diós tusfürdőjét hirtelen egy ötlettől vezérelve vettem meg. Nem volt rossz választás, jó volt a minősége és kellemes az illata, egy zuhanyzáshoz nem kellett sokat használnom, így elég sokáig tartott elhasználni. Elfogyott az Alverdés micellás vizem és az arcradírom is. Előbbit újravettem már egy ideje. Mindkettőt nagyon szeretem, finom illatuk van és hatékonyak is, és az áruk is igen baráti.

Az Yves Rocher kókuszos testápolójában még van 1 vagy 2 használatra elegendő krém, viszont sehogy sem tudom kiimádkozni belőle. Isteni finom kókuszos illata van, a hidratáló hatását pedig közepesnek mondanám. Elfogyott egy Ebelines körömlakklemosó is, szeptemberben elég sokat lakkoztam. Az otthoni és az albérletben lévő hajvégápolóm is elfogyott. Kivételesen nem vettem újra, kíváncsi vagyok, milyen állapotban lesz a hajam nélküle.

Elfogyott az Eucerines fényvédőm is, a 30 faktoros verzióját már újra is vettem a Glamour napok alkalmával. A Nivea krémet kiszelektáltam, igaz már nem volt benne túl sok, de már egy éve biztos, hogy hozzá sem nyúltam. Az Alverde BB alapózó és fedőlakkját hozzákevertem az alaplakkomhoz. Nem volt rossz önmagában, viszont nekem túl híg volt. A változatosság kedvéért pedig elhasználtam megint egy Dr. Organic teafaolajos dezodort.

Múltkor valamelyik katalógushoz volt egy Chanel illatminta, egy alkalomra volt elegendő. Nem valószínű, hogy ennyi tapasztalat után a közelébe mennék egy teljes kiszerelésűnek.  Az illatáért nem volt oda, az általam feltételezett áráért pedig pláne nem. Glamour napokon kaptam ezt a Bioderma arckrém mintát. Egész jó volt, viszont az 5 ml-es kiszerelése kevés ahhoz, hogy messzemenő következtetéseket vonjak le a krémről. Az Eucerines szemkörnyékápolóm is elfogyott októberben, és a hónap folyamán pótoltam is.

Végre elhasználtam néhány sminkcuccomat is. Az Oriflame szemöldökzseléjét (Medium Brown) nagyon megszerettem. Pici a keféje, pigmentált, és nagyon tartós. Egész nap úgy állnak a szemöldök szálaim, ahogyan reggel beállítottam őket ezzel a zselével. Ha ezt használom, akkor nem is kell mellette más terméket használnom a szemöldökömre. A NYX Soft Matte Lip Cream-jeim közül elhasználtam a Rome árnyalatot. Ez volt az első Soft Matte Lip Cream-em, és a kedvencem is, így már ezt is újravettem. Számomra tökéletes hétköznapi piros árnyalata van. Megváltam ettől a két Essence szemhéjfestéktől. Az illatuk alapján már nem volt jó a szavatosságuk. A rózsaszínt majdnem teljesen elhasználtam, az arany pedig kb. félig volt. Fénykorukban a minőségükkel nem volt probléma, nap végére csak egy picit gyűltek össze a szemráncomban (szemhéjalap nélkül).

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések