Üresjárat - 2019/02

Halihó!

Újabb hónap eltelt, így hozom az újabb adag elfogyott termékeket. A szokásos tusfürdőkön, samponokon kívül most megint sikerült néhány sminkterméket elhasználnom. :)


Elfogyott a duci Maybellines szempillaspirálom és az Yves Rocher Sexy Pulp! spirálom is. A kettőt egyszerre szeretem használni, olyankor mindig gyönyörű hosszú, dús és szétválasztott pillákat kapok. A Sexy Pulp!-ból van még egy raktáron, de a Maybelline-ből kell vennem utánpótlást.

Elfogyott az Oriflame The ONE gyorsan száradó fedőlakkom is. Erről szerettem volna egy bővebb bejegyzést, de az elmaradt, ezért most pótlom ezt a hiányosságot. Tényleg gyorsan szárad, nem buborékosodott fel. Az ecsete lapított kerekítettre vágott, könnyű vele felkenni a lakkot. A nyomdázást sajnos picit elkeni, de számomra nem zavaró mértékben. A tartósságáról túl sokat nem tudok mondani, mert ugye elég sűrűn lakkozok, de amíg le nem mostam, addig maximum a körömvégeim koptak meg nagyon enyhén - mint minden egyes fedőlakknál, amit használni szoktam. Az elején elég híg volt, az üveg felénél viszont kicsit elkezdett besűrűsödni. Teljes áron 1700 Ft, ennyit nem hiszem, hogy kiadnék érte, de akciósan 800-1000 Ft-ért nem rossz választás. Bár ott a tény, hogy a Trend IT UP fedőlakkja még így is jóval olcsóbb, és az még a nyomdázást sem keni el (bár cserébe kapunk egy szörnyű ecsetet és kupakot). Szerintem én továbbra is fogok belőle venni, ha akciós lesz, egy próbát szerintem mindenképpen megér.

Most rátérnék kicsit a szokásos termékeimre. Megint elfogyott egy Dr. Organic teafaolajos dezodor, valamint egy Balea After Sun tusfürdő (a nagy hidegben annyira kellemes volt használni), és egy Alverde dúsító sampon is. A Hipp gyereksamponja is a szokásos termékek közé tartozik, évek óta ezzel mosom a sminkecseteimet. Újra akartam venni, de sajnos nem találtam belőle a Dm-ben, ezért egy másik gyereksampont vettem helyette.

Múltkor betévedtem a Rossmannba is, és szemet szúrt, hogy kb. 180 Ft-ra le vannak árazva a tusfürdők, így betáraztam belőlük. Ezt az Olivás tusfürdőt is akkor vettem. Nagyon kellemes illata volt, jól habzott, bár talán kicsit gyorsan fogyott. Szerintem fogok még belőle venni. A szokásos balzsamom helyett most ezt a hidratáló kókusztejes balzsamot próbáltam ki az Alverdétől. Nagyon finom kókuszos illata van, és a hajamat is szépen ápolta, lehet hogy ebből is fogok venni majd a jövőben. 

Az előző hónapban elfogyott az Eucerines szérumom, most februárban pedig a mélytisztító arctonikom és a bőrnyugtató arckrémem. Szerintem a legnagyobb változást a tonik hozta az arcom állapotában, mert ha kimaradt az arcápolási rutinomból, akkor kevésbé volt puha és jó a tapintása a bőrömnek. Az arckrém könnyen beszívódik, jól hidratált még a nagy hidegben is.  Augusztusban szereztem be mindkét terméket, kb. fél évig tartott elhasználni őket, így az elsőre borsosnak tűnő árukat szerintem abszolút megérik. Mindkét terméket újravettem már.

Egész sok mindent sikerült elhasználnom februárban, bár egyetlen szívfájdalmam, hogy hiába használtam minden nap ugyanazt a parfümöt január óta, még mindig nem sikerült elfogyasztanom. :/ De ami késik nem múlik. :) Nektek van olyan terméketek, amit már nagyon el szeretnétek használni?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések