Szelektálás #3 - 2018/május

Halihó!

A mai bejegyzésben lévő termékeket két lépcsőben szelektáltam ki. Márciusban a szemhéjpúdereimet válogattam ki, illetve most májusban pedig végre eljutottam addig, hogy a rúzs kollekciómat is átnézzem.


Rá kellett jönnöm, hogy a folyékony rúzsok közül a szatén finish nem az én asztalom. Eddig, amiket próbáltam, egyik márkánál sem vált be. Pedig a ColourPopokat nagyon akartam szeretni, a színük tökéletes, csak az a fránya szatén finish ne lenne. Az Aden folyékony rúzsai közül ez a lilás szürke nagyon hulla rajtam, míg a metál rózsaszínt nem hiszem, hogy fogom használni a közeljövőben, hiszen eddig is alig nyúltam utána. Az essence folyékony rúzsa kicsit csalódás volt, azt hittem le fog száradni, de nem. A többi klasszikus rúzsom elég régi szerzemény, mostanában nem szoktam őket használni, így nincs értelme tovább tartogatni őket.


Találtam még pár olyan lakkot, amik túlzottan nem  lopták be magukat a szívembe, vagy pedig a minőségül már nem olyan mint régen volt (pl. China Glaze Mingle with Kringle). A hajformázók meg nem nekem valók, nem is értem miért próbálkozok velük. Dúsítani tényleg dúsítottak, viszont azt a réteget, amit a hajamon hagytak nem szerettem.


Anno, még 2014-ben vettem két Z-palettát, hogy a mono szemhéjpúdereimet tároljam bennük, és hogy a palettának köszönhetően többet használjam őket. Egy ideig ez még működött is, de aztán jöttek az újabb paletták, ez meg háttérbe szorult. Így végül a sok Catrice mono púderemet kiszelektáltam, valamint néhány essence-et is. Ha tudtam az eredeti csomagolásukba ragasztottam vissza a púdereket, valamint a Morphe palettába (a  lenti képen látható módon)


Ezt a Sleek palettát azt hiszem kaptam, viszont nem igazán használtam, maximum 1-2 színt belőle évente egyszer, emiatt pedig nincs értelme tartogatni. Az Oriflame palettáját sem szoktam használni, pedig szép színek vannak benne, és a pirosító is nagyon jó, de valamiért nem szoktam ez után nyúlni sminkeléskor. A Morphe Zodiac palettája őszintén szólva, így kb. 2 év távlatából azt kell hogy mondjam, hogy nagyon nem tetszik. A 12 színből végül csak 6-ot tartottam meg, a másik 6 pedig szelektáláskor ment vissza a régi palettájába. A vörös és lila szemhéjpúdereknek a tartóssága szerintem kritikán aluli, a jól bevált S-he szemhéjalapommal sem bírnak ki fél napot. Az ezüst az veszettül potyog, míg a méregzöld és a fekete nagyon porzik. A palettába még beleszuszakoltam néhány Catrice púdert, amik 4-es kis palettákban voltak, valamint még egy essence és egy S-he púdert is.

Nektek mekkora szemhéjpúder készletetek van otthon? Így a képeket elnézve nagyon sokat szelektáltam, de még így is úgy érzem néha, hogy túl sok van.

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések