Üresjárat - 2018/01

Halihó!

Gondoltam kicsit átszervezem az üresjáratos posztokat, és havonta fogom megmutatni az azokat a termékeket, amiket az adott hónapban elhasználtam. A változtatásra azért is gondoltam, mert így legalább nem ötmillió termék csomagolását kell egyszerre bemutatnom, hanem kevesebbet, ami nem is jelent olyan hosszú bejegyzést, és így én se stresszelem magam, hogy neki kéne állni, és megírni a bejegyzést, ami igen csak hosszadalmas folyamat 30+ termék esetében. Szóval a jövőben rövidebb üresjáratos bejegyzésekre számíthattok, kivéve ha vérszemet kapok egy hónapban és a piperecuccaim felét elhasználom. :D


Előszőr kezdeném azzal, ami nincs a képen. Ez pedig nem más, mint az Oriflame almás-fahéjas kézkréme, ebben a kézkrémes bejegyzésben már írtam pár sort róla. Azóta a véleményem nem változott róla. Végül testápolóként használtam el, mert egyszer leejtettem, és eltört a kupakja. A fém tároló tégelybe amibe pedig átraktam, azért nem nyúltam olyan sokszor, és nem akartam, hogy ez a minősége rovására menjen. Elhasználtam a Manufaktura komló kivonatos kézkrémjét is, és azt hiszem kijelenthetem, hogy a kedvenc kézkrémeimet a Manufaktura készíti. Átszámolva kicsit drágábbak a kézkrémjeik, de szerintem abszolút megérik az árukat. Kellemes illat, gyors beszívódás, tartós hatás, akár extra száraz kerekre is használható.

Az essence stay all day porpúderét sokáig nem szerettem, mert úgy éreztem, hogy nagyon poros lesz vele a végeredmény, még ha tényleg mattít is. Aztán miután hazajöttem Finnországból, szembesülnöm kellett vele, hogy igen csak megfogyott a használható pórpúder készletem, így ezt kezdtem el használni. És csodák csodájára megszerettem. Lehet azóta változott a bőrtípusom kicsit, vagy csak én használok belőle kevesebbet, mindenesetre jó kis púder ez, és még az ára is baráti.

Ráálltam a parfümök elfogyasztására is, mert nagyon sok van itthon, amiket annyira nem használok, és szeretném őket elhasználni, és utána csak olyanokat venni, amiket imádok. Az Oriflame Paradise EdP-je a utóbbi kategóriába tartozik, megfogadtam, ha elhasználok még 1-2 teljes kiszerelésű parfümöt, akkor újraveszem. Konkrétan 1 év alatt elhasználtam ezt az 50 ml-es példányt,úgy, hogy azért használtam mellette mást is. Az illatát elég nehezen tudom meghatározni, fűszeres, kicsit talán füstölőre emlékeztet, de semmi édeskés felhang nincs benne, amit én imádok. Az arany kupakról amúgy lemondanék, de ez a szögletes üveg kivitel tetszik. Elhasználtam két mintát is, a Shiseido Ever Bloom EdP mintáját és a Nina Ricci L'Extase EdP mintáját, egyik sem hagyott bennem mély nyomot. Viszont utazáshoz ezek tökéletesek.

Az Oriflame Hair X dúsító szárazsamponja elég sokszor szerepelt az üresjáratos posztok között, így csak annyit mondanék róla, hogy abból a kevés szárazsamponból amit eddig próbáltam ez a legjobb.

A Balea Soft-Öl tusfürdőnek nagyon kellemes illata volt, elképzelhető, hogy valamikor fogok még belőle venni.

Ti miket használtatok el mostanában?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések