Kedvenc zenéim - 2017 / Off #6

Halihó!

Lassan 2 hónapja egy szót sem írtam erre a blogra. Mit ne mondjak, elég sűrű volt programok és határidők terén a november és a december. Gondoltam egy kicsivel könnyebb témával kezdek ebben az évben, annál az egyszerű oknál fogva, hogy egyrészt ezt a bejegyzést nem annyira időigényes elkészíteni, ráadásul élvezem is és talán nektek is hasznos lehet.

Szerintem erről nem igazán volt szó még sehol, de aki jól ismer, az tudja, hogy nagy Youtube fan vagyok, gyakorlatilag ha csak tehetem, mindig Youtube-on lógok. Vagy zenét hallgatok, vagy beauty videókat nézek, esetleg valamilyen art tutorialt vagy egyéb szórakoztató tartalmakat. A mániámat mi sem mutatja jobban, hogy az elmúlt pár évben kevesebb könyvet olvasok, és nem is vagyok annyira film és sorozat függő (oké, a könyveket sokkal időigényesebb elolvasni, mint megnézni egy filmet/videót, meg drágák is, és tanulnom is kell, szóval nem csak a Youtube miatt szorultak háttérbe). Összesen 80 csatornára vagyok feliratkozva, ebből 26 zenei csatorna. Jól mutatja, hogy zene függő vagyok. 

Szóval gondoltam, ha már kb. 0-24-ben megy nálam valamilyen zene a háttérben, akkor megmutatom a 2017-ben felfedezett kedvenc számaimat. Vannak köztük pár éves darabok és 2017-ben kiadott számok is, a lényeg, hogy mindegyikkel 2017-ben találkoztam először. 2017-ben 302 számot sikerült összeszednem, ebből összeállítottam egy Best of 2017 listát, ami az 50 legtöbbet hallgatott számát tartalmazza. A listákban mindig a legújabb felfedezett van legelöl, és ha kicsit megnézitek, akkor látszik, hogy nem vagyok valami finnyás számok terén, elég sokféle stílust hallgatok. A top 5 kedvenc számomat pedig a két Youtube lista alatt láthatjátok. :)

2017-es lista: 

Best of 2017 (50-es lista): 

Yoe Mase - Look to The Dawn

Konkrétan bárhol, bármikor, bármilyen mennyiségben képes vagyok meghallgatni.





I See Stars - Calm Snow

Nem hiába lett a másik blogom neve Calm Snow. A klipje pedig valami iszonyatosan szépen van felvéve. 


Boy Epic - Up Down

A kedvenc énekesem, egyszerűen zseniális a srác. Imádom a hangját, a stílusát, a dalszövegeit, és konkrétan eddig egy olyan száma nem volt, ami ne tetszett volna. Idén szerencsére elég sok dalt adott ki, ez volt a kedvencem.


Hollywood Undead - Nobody's Watching

Rávett, hogy énekeljek. Nem sok szám képes erre.


Tegan and Sara present The Con X: Covers - Are You Ten Years Ago - PVRIS

A Pvris a kedvenc együttesem. Nagyon egyben van a stílusuk, a számaik, a klipjeik, az énekes, Lynn hangját pedig imádom. Ez épp egy feldolgozás tőlük, nagyon jól tükrözi a banda stílusát.


Nektek ki a kedvenc előadótok/bandátok? Mi(k)  volt(ak) a legmeghatározóbb dal(ok), amit 2017-ben hallgattatok?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések