Lovely paletták

Halihó!

Ezeket a palettákat még novemberben vettem meg, nemsokkal azután, hogy megjelentek. A Lovely-tól volt pár néhány palettám, amiket szerettem, de most már eljutottam arra a szintre, hogy inkább picit drágább palettákat veszek, amikben nem csak a szemhéjpúderek jó minőségűek, hanem a csomagolás is minőségi hatást kelt. Viszont ezek a fém Lovely paletták rögtön megragadták a figyelmemet, és mivel nem volt olyan vészes az áruk, úgy gondoltam, hogy egy próbát megérnek.

Ami kimondottan gagyi hatást kelt, az a paletta csomagolásán, és a mellékelt "használati útmutatóban" lévő magyar leírás. Mondanám, hogy Google fordítót használtak, de szerintem ennél még az is jobban fordít. Amúgy én jókat nevettem rajta olvasás közben, de biztos vagyok benne, hogy mást ez sokkal jobban fog zavarni. Az viszont tetszik, hogy a fém palettákat egy papírtokba is berakták. A papírtok hátulján vannak színminták is, ezek sajnos nem igazán fedik a valóságot. Még egy pozitívum, hogy a szemhéjpúderek kaptak végre fantázianevet. :)

A paletták mágnessel záródnak. Ha mindegyiket beszerzitek, akkor érdemes arra figyelni, hogy ne egymás mellett tároljátok őket, mert hajlamosak összetapadni, viszont nem olyan erős a mágnes, hogy a két palettát teljesen összetartsa, így előfordulhat, hogy az egyik lepottyan, miközben a másikat felemeli az ember. A Fabulous Kit mintázata nekem jobban tetszik, egyébként a Too Faced Natural Eyes palettájának egy olcsóbb verziója. A Precious Kit pedig a Boudoir Eyes palettára hasonlít. Miutána  két eredeti nekem nincs meg, ezért nem tudom, hogy pontosan mennyire koppintotta le a Lovely a két palettát, de a hasonlóság szerintem elég szembetűnő (maga a paletta kialakítása és a színösszeállítás).

Most következzen egy rakat kép a csomagolásról, a palettákhoz járó leírásokról, a bejegyzés vége fele lesznek a színminták, az egyes színek rövidebb jellemzése.



















Precious Kit: Hidegebb, lilás-rózsaszínes szemhéjpúderek találhatóak a palettában. Szaténfényű és matt színek is egyaránt megtalálhatóak a palettában. Ez, és a másik paletta is kiváló lehet hétköznapi sminkek elkészítésére, de akár kicsit sötétebb, füstös sminkeket is el lehet vele készíteni. A képek készítésekor nem igazán sütött a nap, így egy picikét hidegebbnek hathatnak a színek, mint élőben.


Light Silk: Törtfehér szín apró ezüstös csillámokkal. A csillámok tényleg nagyon aprók, felkenve pedig alig látszanak. Gyenge pigmentáltságú.
Satin Rose: Bőrfényű halvány rózsaszín szín. Szerintem elég gyenge a pigmentáltsága.
Good Mood: Szaténfényű lilás sötétbarna, sötét taupe szín. Egész jó a pigmentáltsága, közepesnek mondanám.


Cookies Back: Aranyfényű barackos rózsaszín szín. A pigmentáltsága közepes.
Hot Pepper: Ezüstös fényű világosabb barna szín. Pigmentáltság téren szerintem gyenge/közepes.
Sweet Song: Melegebb tónusú szürke, nagyon gyenge a pigmentáltsága.


Party Dress: Ezüstös fényű beige árnyalat, gyenge/közepes pigmentáltsággal.
Star Light: Ezüstös fényű, picit barnás szürke szín, közepesen pigmentált.
Envy Eyes: Picit barnás sötétszürke szín, arany csillámokkal. A csillámok felkenve is látszanak. Pigmentálsága közepes.

Fabulous Kit: Ez a paletta jóval melegebb színeket tartalmaz, valamint annyira sötét színek sincsenek benne. Főleg nappali smink készítéséhez ideális. Több benne a matt, bőrfényű szín, mint a másikban.


Quiet Rise: Sárgás matt törtfehér szín, gyengén pigmentált.
Pretty Flake: Bőrfényű, meleg árnyalatú matt világos barna szín, gyengén pigmentált.
Perfect Sense: Bőrfényű, barnás sötétszürke szemhéjpúder, közepesen pigmentált.


Smooth Satin: Szaténfényű világos rózsaszín. Gyenge/közepes pigmentáltságú.
Sugar Suit: Szaténfényű aranybarna szín, közepesen pigmentált.
Make me Shy: Matt sötétbarna arany csillámokkal. Gyengén pigmentált.


Gentle Noise: Bőrfényű világos barna/karamell szín, gyengén pigmentált.
Fuzzy Dance: Kicsit bronzos arany szín, közepesen pigmentált.
Trembling Dark: Matt középbarna szín arany csillámokkal, gyengén/közepesen pigmentált.

A fényes árnyalatokat könnyű eldolgozni, egészen puhák is. A matt színek inkább kemények, nehezebb ecsettel felvenni őket, de az eldolgozásnál velük sem volt problémám annál a néhány sminknél, amit ezekkel a palettákkal készítettem.

Összességében nem mondanám őket olyan hú de jó palettáknak, a színek elég gyengén pigmentáltak. Szemhéjalap mindenképpen kell hozzájuk, mert anélkül pár óráig bírják a szemhéjon. Inkább azoknak tudom ajánlani, akik kezdők a sminkelés terén, mert szerintem nem lehet velük a sminket elrontani, révén, hogy nem valami pigmentáltak. 

Nekem annyira nem jöttek be, szeretem az ezeknél pigmentáltabb szemhéjpúdereket, valamint a színösszeállítás sem pont nekem való, ha tehetem, akkor nem csak természetes sminkeket gyártok magamnak. Mint az elején említettem, novemberben vettem a két palettát, de azóta csak néhányszor használtam. Pedig tényleg le akartam tesztelni őket rendesen, de se a színviláguk nincs közel hozzám, se pedig a minőségükkel sem vagyok megelégedve, így alig nyúltam értük. Így nem tudom őket túlzottan ajánlani, az olcsóbb Nude Make-up Kit-tel szerintem jobban jártok, még ha annak a csomagolása nem is olyan strapabíró.

Ti már próbáltátok valamelyik palettát?

Flóra

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések